وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بصیرت عامل مهم شکست توطئه‌های دشمنان است/ ادامه جنایات و اقدامات تروریستی بیانگر آخرین دست و پا زدن‌های صهیونیست‌هاست
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۰:۵۴ 87
رئیس شورای ملی ادیان عراق در گفت‌وگو با تقریب:

بصیرت عامل مهم شکست توطئه‌های دشمنان است/ ادامه جنایات و اقدامات تروریستی بیانگر آخرین دست و پا زدن‌های صهیونیست‌هاست

رئیس شورای ملی ادیان عراق تاکید کرد جنایات مستمر و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بیانگر شکست و نفس‌زدن‌های آخر آنهاست و ان شاءالله با صبر و تلاش‌ها و شجاعت، ضربه نهایی و تعیین کننده را در نبرد بزرگ به آنها وارد خواهیم کرد.


شیخ یوسف الناصری، رئیس شورای ملی ادیان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب درباره نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تحقق اهداف مقاومت و دوام و استمرار آن با توجه به ادامه ایستادگی شجاعانه و مثال زدنی رزمندگان مقاومت و مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت: ما هنگامی که از شهید قاسم سلیمانی سخن می‌گوییم، در حقیقت از یک انسان مؤمنی سخن می‌گوییم که به مقاومت، اخلاق، انضباط، و دفاع واقعی از حقوق انسان‌ها پایبند بود.

به همین سبب، این سئوال بسیار مهم است، قاسم سلیمانی همواره دوست داشت که بسیجی باشد، قبل از اینکه سپاهی باشد و هرگز دوست نداشت به او لقب و عنوان داده شود.

وی افزود: شهید سلیمانی هرگز در دفتر نمی‌نشست، همواره در خطوط مقدم نبرد بود. فرمانده‌ای بود که در خط مقدم نبرد و پیشاپیش سربازانش می‌جنگید و پشت سر آنها نبود. فرماندهان و سربازان را همواره با قرار گرفتن در صف مقدم نبرد غافلگیر می‌کرد؛ فرماندهی نبرد را برعهده داشت و همه هنگامی که رزمندگان تا مردم، کودکان، زنان، مسیحیان، مسلمانان اهل سنت و شیعیان می دیدند که قاسم سلیمانی در کنارشان است، احساس آرامش و اطمینان پیدا می‌کردند، قاسم سلیمانی اینگونه مقاومت واقعی را برای دفاع از مستضعفان در جهان پی‌ریزی کرد.

شیخ الناصری درباره راه‌های به شکست کشاندن تلاش‌های دشمنان برای اختلاف‌افکنی میان عناصر و طیف‌های محور مقاومت گفت: باید بصیرت داشته باشیم و همانطور که امام خامنه‌ای می‌فرمایند باید به جهاد تبیین دست بزنیم، همانطور که امام علی (ع) می‌فرمایند انسان باید آگاهی و بصیرت داشته باشد و درباره حوادث زمان خود آگاهی داشته باشد. این از مهمترین ویژگی های مومن است که باید آگاه و آشنا به امور زمان خود باشد.

وی درباره ویژگی‌های مکتبی که شهید قاسم سلیمانی برای جهان به ویژه محور مقاومت به جا گذاشت، اظهار داشت: بی اعتنایی به زرق و برق دنیا و پست و مقام‌ها، توجه به آخرت و طاعت الهی، اینکه با پشت و پا زدن به دنیا و هر آنچه در آن است، در راه خدا جهاد کنیم و جهاد در راه خدا را به همه چیز ترجیح دهیم، از زن و فرزند هم بگذریم، و برای دفاع از مستضعفان در این راه اگر لیاقت داشته باشیم به شهادت برسیم، اینها از مهمترین ویژگی‌های این مکتب شهید سلیمانی است، اولین الگوی همه ما برای جهاد و شهادت، حضرت امام حسین (ع) است.

شهید حاج قاسم سلیمانی راه شهادت و حضور در خطوط مقدم جبهه‌های نبرد را برای دفاع از امت اسلام برگزید، این راه پیروزی امت، راه عزت و شرافت است.

رئیس شورای ملی ادیان عراق درباره پافشاری رژیم صهیونیستی که متکی به حمایتهای نامحدود آمریکاست، بر ادامه جنایات و کشتار علیه مردم نوار غزه و نیز در پیش گرفتن سیاست ترورها از جمله ترور رهبران و فرماندهان محور مقاومت به خبرنگار تقریب گفت: این استراتژی جدید آنهاست و باید با استراتژی قدرتمندتر با آن مقابله کنیم در حقیقت باید رژیم صهیونیستی را از سرزمین اشغالی فلسطین بیرون برانیم و این غده سرطانی را همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند ریشه‌کن کرده و با قلدرمآبی و زورگویی آمریکا مقابله کنیم.

وی افزود: ما هیچ دشمنی با مردم آمریکا نداریم، بلکه با نگرش و رویکرد جنایتکارانه و جهنمی حاکمان این کشور مشکل داریم به همین سبب تنها راه برقراری صلح جهانی، نابودی صهیونیسم جهانی است.

الناصری تاکید کرد: این جنایات مستمر و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بیانگر شکست و نفس زدن‌های آخر آنهاست و ان شاءالله با صبر، تلاش‌ و شجاعت، ضربه نهایی و تعیین‌کننده را در نبرد بزرگ به آنها وارد خواهیم کرد.

ارسال نظر