وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
کودکان فلسطینی روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۰۹:۲۰ 111

کودکان فلسطینی روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی هستند

استاد دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: امروز کودکان فلسطینی در این فاجعه بشری روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین شده اند، همچنین تجمعاتی که مردم سراسر جهان برگزار می‎‌کنند همان روایتگری است که کودکان فلسطینی برعهده گرفته اند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نرگس ادیب استاد دانشگاه فرهنگیان در وبینار «نقش زنان فلسطین در تقویت مقاومت غزه» که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:  خداوند در قرآن کریم می‌فرماید حق آمد و باطل نابود شد، در واقع شکل گیری حق و باطل به آغاز خلقت بشر برمی‌گردد و در برهه های تاریخی شکل های مختلفی به خود گرفت و امروز در غالب رژیم صهیونیستی نمایان شده است.

وی افزود: فلسطین سرزمین ملیت های مختلف و ادیان مختلف است. امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند که مسئله فلسطین از مهمترین مسائل جهان اسلام است بنابراین ما باید این موضوع را جزء مسئله اصلی جهان بشریت بدانیم.

ادیب خاطر نشان کرد: امروز باید علل و عوامل عملیات طوفان الاقصی را بررسی کنیم تا بتوانیم افکار عمومی را نسبت به فاجعه ای که در غزه رخ داده است، آگاه کنیم. 75 سال است که رژیم صهیونیستی همواره فلسطینیان را مورد آزار قرار می‌دهد، از جمله آن اهانت به نمازگزاران، شهرک سازی، کشتار بی‌گناهان و... بنابراین همه این عوامل سبب شد که طاقت مردم فلسطین از بین برود و عملیات طوفان الاقصی به وقوع بپیوندد.

وی تصریح کرد: اگرچه ما امروز مشاهده می‌کنیم که سران اسرائیل غاصب و استکبار جهانی ادامه حمله به غزه را دفاع از خود می‌داند در صورتی که چنین نیست.

استاد دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: عملیات 7 اکتبر خانه عنکبوت اسرائیل را نابود کرد و هیمنه و قدرت پوشالی آنان را زیر سوال برد؛ چراکه هیچ قدرتی به اندازه نیروهای مقاومت فلسطینی نمی‌توانست آمریکا و اسرائیل را اینگونه در جهان رسوا کند. در واقع می‌‍توانیم عملیات طوفان الاقصی را نشانه قدرت، اقتدار و ایستادگی مردم فلسطین بدانیم.

وی با بیان اینکه جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی در یکماه گذشته مرتکب شده است، در هیچ کجای جهان رخ نداده بود، گفت: همه این جنایتهای رژیم صهیونیستی، جدید و جزء شنیع ترین جنایتهای تاریخ بشریت بوده است. همه ما می‌دانیم که پشت پرده این جنایت‌ها، آمریکا و اذنابش و متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی است که همراه با رژیم صهیونیستی بوده اند و مرتکب چنین جنایتی در ابعاد گسترده شدند.

ادیب تصریح کرد: هر انسان بیداری اگر بخواهد نسبت به این جنایات بی تفاوت باشد و یا منفعلانه عمل کند، یقین بداند که جزء جبهه باطل قرار دارد. فلسطینی که 75 سال از سوی شجره خبیثه اسرائیل انواع جنایت ها برای آنان اتفاق افتاده است و مورد ظلم این رژیم منحوس قرار گرفته است.

استاد دانشگاه فرهنگیان اذعان کرد: عملیات طوفان الاقصی سبب بیداری افکار عمومی جهان شد و امروز عدالت خواهی و حق خواهی در جهان از سوی همه ملت  فریاد زده می‌شود.

وی با بیان اینکه اگرچه غزه در این روزها متحمل شنیع ترین جنایت ها و کشتار قرن قرار گرفته است، اما این جنگ برکات فراوانی برای فلسطین و مسجد الاقصی دارد، گفت: عملیات طوفان الاقصی سبب بیداری افکار عمومی جهان شد و عدالت خواهی و حق خواهی در جهان از سوی همه ملت ها فریاد زده شد؛ مقاومت و استقامت مردم فلسطین در نزد جهانیان بیش از پیش نمایان شد؛ جریان حق و باطل در میان افکار عمومی مردم جهان روشن شد، همچنین نیروهای مقاومت فلسطینی در بین مردم غزه و جهان محبوبیت فراوانی را کسب کرده اند و ادعاهای واهی سازمان های بین المللی به خصوص سازمان ملل از دیگر دستاورد های این جنگ بوده است.

ادیب خاطر نشان کرد: امروز کودکان فلسطینی در این فاجعه بشری روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین شده اند، همچنین تجمعاتی که مردم سراسر جهان برگزار می‎‌کنند همان روایتگری است که کودکان فلسطینی برعهده گرفته اند.

استاد دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: اکنون غزه نماد ایمان و رژیم صهیونیستی نماد باطل و ناحقی است.  امروز دستمان را به سوی حقوق دانان بیدار جهان، رهبران دینی و انسان های بیدار و آگاه دراز می‌کنیم و از آنان درخواست می‌کنیم تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و شقی گری رژیم غاصب صهیونیستی را برای همگان آشکار کنند.

ادیب اذعان کرد: از دیگر ادیان به خصوص کلیمیان می‌ خواهیم که دین یهود را از چنگال اسرائیلیان که از آن به عنوان ملعبه ای برای اهداف جنایتکارانه خود استفاده می‌کنند نجات دهند و حیله ها و مکرهای حامیان آنان را به عنوان فرصتی برای ایجاد تنفر و انزجار بیشتر از این خبیثان تبدیل کنند.

وی در پایان گفت: از حکومت های اسلامی می‌خواهیم حامی مردم غزه و عون آنان باشند و همچنین تقاضایمان این است که اهتمام کافی خودمان را در مظلومیت مردم غزه به کار بگیریم. امیداوریم که خداوند نصرت مردم فلسطین را مقرر کند.

ارسال نظر