وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
تأکید نویسنده و پژوهشگر اسلامی بر اهمیت جایگاه حضرت معصومه (س)
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۰۹:۱۰ 368

تأکید نویسنده و پژوهشگر اسلامی بر اهمیت جایگاه حضرت معصومه (س)

"هیفا حسین نعمة" نویسنده و پژوهشگر اسلامی با تأکید بر اهمیت جایگاه حضرت معصومه (س)، کرامات بی‌شمار ایشان را بیانگر این موضوع دانست که این بانوی بزرگوار دری از درهای رحمت و لطف الهی است.


به گزارش خبرگزاری تقریب، "هیفا حسین نعمة" نویسنده و پژوهشگر اسلامی از نروژ، در وبینار بین‌المللی "حضرت معصومه (س)، الگوی دختر مسلمان" که به همت بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با تقدیر از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای فراهم کردن فرصتی به منظور صحبت درباره کریمه اهل بیت (ع) گفت: امام علی بن موسی الرضا (ع) درباره فضیلت زیارت حضرت معصومه (س) فرموده‌اند: هر كس (حضرت معصومه عليهاالسلام) را در قم زيارت كند ، چنان است كه مرا زيارت كرده است.

هیفاء حسین افزود: حضرت فاطمه معصومه (س)، بانوی محدثه و محدثه آل طه است. وی حافظ و راوی احادیث بود و تلاش بسیاری را در حفظ و آموزش احادیث به کار برد؛ ولی متاسفانه ظلم و ستم آن دوران باعث شد تعداد اندکی از آن احادیث که توسط برخی ثبت و مستند شده، برای ما حفظ شود؛ به صورتی که عام و خاص با تأکید بر درستی آن احادیث گفته‌اند که احادیث ایشان صحیح بوده و قابل اعتماد و استناد عملی هستند. 

وی تأکید کرد: بنابراین انسان نباید از کرامات حضرت معصومه (س) تعجب کند. کراماتی که از ایشان نقل شده قابل شمارش نیست و همه این مسائل شاهدی بر این موضوع هستند که این بانوی بزرگوار دری از درهای رحمت و لطف الهی است و خداوند ایشان را به‌عنوان پناهی برای بندگان قرار داده است تا دعاهایشان نزد او اجابت شود و از خیر و برکت ایشان بهره‌مند شوند، چرا که ایشان نزد خداوند از جایگاه خاصی برخوردار است.

ارسال نظر