وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حضور حاجیان در صحرای عرفات نمونه ای از تقویت و تحکیم انسجام واتحاد امت اسلامی است
۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ۱۱:۵۵ 26
مولوی فاروقی در گفتگو با تقریب:

حضور حاجیان در صحرای عرفات نمونه ای از تقویت و تحکیم انسجام واتحاد امت اسلامی است

امام جمعه اهل سنت بیرجند، بیان کرد: حضور حاجیان در صحرای عرفات و انجام مناسک حج در یک نقطه و ایامی خاص نمونه ای از تقویت و تحکیم انسجام واتحاد رویه امت اسلامی است.


مولوي غلام حیدر فاروقی مدیر حوزه علميه الصدیق و امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرنگار تقریب حضور جمعی مسلمانان در مناسک حج و یک مکان خاص و واحد را نقطه قوت و مایه تحکیم وحدت امت اسلامی دانست و اظهار داشت: ملاقات مسلمانان در مکانی واحد و ایجاد ارتباط نزدیک موجب نزدیکی دل ها و قلوب مومنین و مومنات به یکدیگر شده است.

مدیر حوزه علميه الصدیق افزود: از پیامبراسلام(ص) روایت شده است که بهترین عبادات در ده روز ابتدایی و دهه اول ذی الحجه قرار داده شده است.

این عالم اهل سنت در ادامه تصریح کرد: در پایان این ده روز، تکریم عید سعید قربان بسیار تاکید شده است؛ روزه گرفتن در این ایام بسیار دارای ارزش و اهمیت می باشد و بدان تاکید شده است، زیرا انجام اعمال آن موجب بخشش گناهان می شود.

وی در پایان تاکید کرد: حضور حاجیان در صحرای عرفات و انجام مناسک حج در یک نقطه و ایامی خاص نمونه ای از تقویت و تحکیم انسجام واتحاد رویه امت اسلامی است.

ارسال نظر