وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ 115
 

"طوفان الاقصی"، بیداری وجدان امت اسلام را به همراه داشت/ ابهت آمریکا و اسرائیل درهم شکسته شد

اندیشمند آفریقایی از کشور گینه کوناکری تصریح کرد: رژیم اسرائیل هیچ اصالت و جایی در میان امت اسلام ندارد، بلکه از سوی دشمنان برای فتنه‌افکنی در میان امت اسلام، تفرقه و دودستگی میان آنها ایجاد شده است.

۱۴۰۲/۱۱/۰۱ 97
 

فلسطین با مبازه مسلحانه مردم این سرزمین آزاد خواهد شد

مشاور وزیراوقاف سوریه تأکید کرد: سازمان ملل‌متحد، شورای امنیت، سازمان همکاری اسلامی و یا اتحادیه عرب هیچ‌کدام توانایی آزادسازی فلسطین را ندارند، بلکه این سرزمین با مبارزه مسلحانه ملت فلسطین و حمایت همه آزادگان در نقاط مختلف دنیا آزاد خواهد شد.

۱۴۰۲/۱۱/۰۱ 77
 

عملیات طوفان الاقصی، همبستگی شیعه و سنی را به تصویر کشید

رئیس جمعیت علمای مسلمان عراق تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی، زنده بودن گروه‌های مقاومت و همبستگی شیعیان و اهل سنت را به تصویر کشید.

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ 80
 

طوفان الاقصی همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را با شکست روبه‌رو کرد

نایب رئیس شورای الرباط المحمدی عراق اظهار داشت که عملیات طوفان‌الاقصی همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و کمرنگ کردن مسئله فلسطین را با شکست روبه‌رو کرد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 137
 

مردم فلسطین، قربانی اصلی پروژه صهیونیسم بودند

رئیس مرکز پژوهش‌های فلسطین تأکیدکرد: اروپا از همه امکانات خود در راستای تشکیل رژیم اسرائیل استفاده کرد و قربانی نخست این اقدامات، مردم فلسطین بودند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 165
 

کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند، دروغ می‌گویند

شیخ یحیی الدیلمی، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در یمن تاکید کرد کسانی که مدعی حقوق بشر هستند دروغ می‌گویند و مسلمانان علیه آنها انقلاب کردند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 191
 

چنگ زدن به ریسمان الهی، وظیفه مسلمانان است

اندیشمند نیجری تأکید کرد: ما مسلمان هستیم و وظیفه داریم بر ریسمان الهی چنگ بزنیم و از عزیزان خود حمایت کنیم.

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 161
 

مسئله فلسطین، مسئله اسلام است

مولوی محمد مختار مفلح، رهبر نهضت اسلامی افغانستان تاکید کرد که مسئله فلسطین، فقط مسئله یک سرزمین نیست، بلکه مسئله اسلام است.

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 186
 

مسلمانان به دنبال احیای مسئله قدس هستند

اندیشمند مغربی با اشاره به تظاهرات‌های مردمی در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای غیراسلامی، گفت: مردم مسلمان دنیا در صدد هستند تا مسئله قدس شریف را بار دیگر احیا کنند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 154
 

دوری از حزب گرایی وظیفه اصلی مسلمانان است

عالم نیجریه ای اظهار داشت: امروز وظیفه مسلمانان است که از حزب گرایی دوری کنند تا به وحدت مورد نظر یعنی تشکیل امت واحده اسلامی دست یابند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 198
 

طوفان الاقصی از واقعیت تمدن اروپایی پرده برداشت

نماینده رئیس دیوان وقف سنی عراق تأکید کرد: طوفان الاقصی از واقعیت تمدن اروپایی پرده برداشت و نشان داد کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، هیچ قدمی در این راستا بر نمی دارند و هیچ دفاعی از کودکان و زنان بی گناه غزه که در اثر جنایات رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند، انجام نمی دهند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 167
 

ما به ‌عنوان بازیگران خارجی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنیم

حماس مانند آفریقای جنوبی تاثیر مثبتی بر رفتار جامعه بین‌المللی و رفتار فلسطینی‌ها دارد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 194
 

بیانیه پایانی همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری"

همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با انتشار بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 163
 

مقاومت تنها راه پیروزی مسلمانان است

امام جماعت مسجد الصدیق موریتانی با تأکید بر اینکه تکیه بر مقاومت تنها راه پیروزی مسلمانان است، از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت دائم از مسئله فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 174
 

رویداد‌های امروز غزه همانند حماسه عاشورا است

عالم کویتی اظهار کرد: اتفاقی که امروز در غزه رخ میدهد همانند حماسه عاشورا است ما می‌بینیم که چگونه شیرخواران را از بین می‌برند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 148
 

عالم بحرینی: مسئله فلسطین دغدغه همه انسان های جهان است

سید مرتضی السندی با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین دغدغه همه انسان های جهان است، از برادران یمنی که عزت و اقتدار اسلامی را به نمایش گذاشته و ثابت کردند که می توانند در مقابل آمریکایی ها ایستادگی کنند، تشکر و قدردانی کرد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 105
 

شکایت وکلای شیلی علیه نتانیاهو

مدیر مرکز اسلامی سانتیاگو شیلی اظهار داشت: 90 نفر از وکلای دادگستری در شیلی علیه نتانیاهو شکایت کردند و پنج نفر از وکلای برجسته ما از طرف دولت شیلی برای رفتن به لاهه حمایت می‌شوند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 102
 

کشورهای اسلامی برای مقابله با دشمن بازنگری و برنامه‌ریزی کنند

عبدمناف ماسلی‌یف رئیس شورای علمای قرقیزستان اظهار داشت: همانطور که دشمنان برای ما برنامه دارند؛ ما هم باید برنامه ریزی درستی برای آینده داشته باشیم.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 121
 

طوفان الاقصی هیمنه ارتش اسرائیل را در هم شکست/یمنی‌ها افتخاری برای جهان اسلام هستند

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق تصریح کرد:در جنگ غزه قدرتمند بودن ارتش اسرائیل و هیمنه آن در هم شکست و به فضل تلاشهای مقاومت، سرزمین فلسطین برای صهیونیستها ناامن شد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 105
 

علما برای منزوی سازی اسرائیل تلاش کنند

عالم عراقی اظهار داشت: مرجع همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" گام بزرگی در شرایط حساس کنونی است. ما نیاز به برنامه ریزی در جهان اسلام پس از جنگ غزه داریم.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 118
 

لزوم پشتیبانی عملی مسلمانان از مقاومت فلسطین

دکتر خلیل نفیس بر لزوم پشتیبانی عملی مسلمانان از مقاومت فلسطین و تحریم هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 112
 

جنایت های اسرائیل در غزه ننگ بشریت شده است

دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان تصریح کرد: امروز جنایت های اسرائیل در غزه ننگ بشریت شده و کسانی که در برابر این جنایت سکوت کرده اند، باید جوابگو باشند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 107
 

رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بدانند که غزه هرگز تسلیم نخواهد شد

دکتر نبیل سلیمان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بدانند که امروز غزه ایستاده و هرگز تسلیم نخواهد شد. این جنایات هرقدر طول بکشد مردم غزه حتی به قیمت از دست دادن عزیزانشان مقاومت می کنند.

۱۴۰۲/۱۰/۲۴ 300
 

طوفان الاقصی چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت

مولانا عزمی عبدالحمید تأکید کرد: طوفان الاقصی حاصل 75 سال اشغالگری صهیونیست هاست که قواعد تعامل را تغییر داد و چهره واقعی اسرائیل را آشکار ساخت و در برابر عادی سازی روابط با صهیونیست ها ایستاد.