وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
چنگ زدن به ریسمان الهی، وظیفه مسلمانان است
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۰:۱۷ 219
اندیشمند نیجری؛

چنگ زدن به ریسمان الهی، وظیفه مسلمانان است

اندیشمند نیجری تأکید کرد: ما مسلمان هستیم و وظیفه داریم بر ریسمان الهی چنگ بزنیم و از عزیزان خود حمایت کنیم.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، معن سابع إیدی آدم، اندیشمند نیجری در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" که صبح امروز (یکشنبه) با حضور 100 عالم مسلمان از کشورهای مختلف جهان کار خود را آغاز کرد، اظهار داشت:ما اینجا برای بررسی مهم‌ترین مسئله امت اسلامی اینجا حاضر شده‌ایم.

وی در این باره تصریح کرد: اگر در آمریکا یا فرانسه و یا کشورهای اروپایی، زن یا کودکی توسط مسلمانان به قتل برسد، آنها چگونه برخورد می‌کنند و آیا چنین اجازه‌ای را به مسلمانان می‌دهند؟

این اندیشمند نیجری گفت: ما مسلمان هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از عزیزان خود در همه عرصه‌ها حمایت کنیم.

وی با بیان این که سازمان ملل متحد تنها مختص به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نیست که تنها در راستای منافع آنها بیانیه صادر کند، خاطرنشان کرد: آنها در عراق، لیبی و افغانستان چه فتنه‌هایی را به پا کردند در حالی که مسلمانان و کشورهای اسلامی تنها نظاره‌گر بودندو به هیچ وجه اقدام عملی در این باره نکردند.

وی در پایان افزود: ما در این همایش که متعلق به همه مسلمانان است و نمایندگان همه کشورهای اسلامی در آن حضور دارند، باید تأکید کنیم که اسلام بر حمایت از حق تأکیددارد.

ارسال نظر