وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 114
 

خبرنگاران، شخصیتهای علمی و تحلیلگران سیاسی خواسته زنان و کودکان فلسطینی را بازتاب دهند

رئیس پژوهشکده فرهنگ و دین پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی اظهار داشت: زنان فلسطین در اوج مظلومیت، به دنیا مقتدرانه اعلام می‌کنند که اگر در قریب کمتر از دو ماه حدود پانزده هزار نفر کشته شده‌اند، اکثر آنها از زنان و کودکان بوده‌اند، اما ما در فلسطین می‌مانیم.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 113
 

آزادی قدس کلید رمزآلود امام زمان (عج) است

مدیر جامعه الزهرا پاکستان اظهار داشت: زنان فلسطینی برای آزادی، اسلام و تحقق کلمه توحید معنای واقعی جهاد را بیان کردند، در واقع آزادی قدس کلید رمزآلود امام زمان (عج) است.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 95
 

تاریخ مصرف تاریخ تمدن غرب تمام شده است/ نمی‌توان از حقوق حقه مردم فلسطین چشم پوشید

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت:قدرتی که رژیم صهیونیستی از خود به نمایش گذاشته بود با عملیات نیروهای حماس از هم فروپاشید و همه دنیا می‌دانند که نمی‌توان از حقوق حقه مردم فلسطین چشم پوشید و به طور مستمر اشغالگری و نسل کشی و خانه سوزی کرد.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 100
 

تربیت مقاومت محور کودکان فلسطینی دشمنان را زمین‌گیر کرده است

رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی های زنان فسلطینی، نوع تربیت کودکان است که در زیر شدیدترین بمباران ها همچنان به اعتقاداتشان پایبند هستند، این تربیت مقاومت محور یکی از مولفه هایی است که دشمن را زمین گیر کرده است.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 109
 

کودکان فلسطینی روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی هستند

استاد دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: امروز کودکان فلسطینی در این فاجعه بشری روایتگر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین شده اند، همچنین تجمعاتی که مردم سراسر جهان برگزار می‎‌کنند همان روایتگری است که کودکان فلسطینی برعهده گرفته اند.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 118
 

زنان مقاوم فلسطینی، با تاسی از حضرت زینب(س) فرزندان خود را تربیت می‌کنند

مدیر بخش معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) اظهار کرد: زنان جبهه مقاومت و زنان مظلوم فلسطین با اقدامات قهرمانانه شان از حضرت زینب (س) این را به خوبی آموخته اند که فرزندانشان را براساس محور توحید، تربیت و بزرگ کنند و درس استقامت، گذشت و ایثار را به آنان آموزش داده اند.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 104
 

طوفان الاقصی حقیقت سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر را آشکار کرد‌

مشاور بخش زنان در شبکه خبر پاکستان گفت: طوفان الاقصی حقیقت سازمان ملل و چهره‌های غربی مدعی حقوق بشر را آشکار کرد‌. کجاست سازمان ملل و کسانی که خود را حامی بشر را معرفی می‌کنند؟ آیا نمی‌ بینند که بیش از پنج هزار کودک بی‌گناه در فلسطین و در بمباران رژیم صهیونیستی از بین رفته اند.

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ 110
 

زن فلسطینی، انتقال دهنده هویت فلسطین و فرهنگ مقاومت است

مدیر مؤسسه فرهنگی حامیان مقاومت تصریح کرد: زن فلسطینی انتقال دهنده هویت فلسطینی و فرهنگ مقاومت است و اگر رژیم صیهونیستی در تلاش برای نابودی آن نباشد عجیب است؛بهترین راه برای رژیم صهیونیستی از بین بردن کسانی است که فرهنگ مقاومت را آبیاری می‌کنند.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 359
 

وبینار طوفان الاقصی 6 «نقش زنان فلسطین در تقویت مقاومت غزه» برگزار می شود

وبینار طوفان الاقصی 6 «نقش زنان فلسطین در تقویت مقاومت غزه» ساعت 15روز سه شنبه 14 آذرماه برگزار می گردد.