وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید رئیسی در خط مقدم حامیان فلسطین قرار داشت
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۱۴:۲۶ 6
در دومین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت" مطرح شد؛

شهید رئیسی در خط مقدم حامیان فلسطین قرار داشت

مدیر انجمن فرهنگی الهدی و فعال اجتماعی تونسی، با اشاره به حمایت مطلق و قاطعانه شهید رئیسی از مسئله فلسطین و مقاومت تأکیدکرد، شهید رئیسی در خط مقدم حامیان مسئله فلسطین قرار داشت.


به گزارش خبرگزاری تقریب، استاد "ذهبیه الفاهم" در دومین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت" تأکیدکرد: شهید رئیسی، همواره و در همه زمینه‌ها از مسئله فلسطین حمایت می‌کرد.

الفاهم گفت: شهید رئیسی، سخنرانی‌های بسیاری را در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و افشای جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن و در رأس آنها آمریکا انجام داد و این سخنرانی‌ها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشته و تأثیر قابل توجهی بر ملت‌ها گذاشته است. مسئله‌ای که همسو با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

این فعال اجتماعی تونسی افزود: شهید رئیسی در سخنرانی‌هایش تأکید می‌کرد که فلسطین، مسئله نخست جهان اسلام است و غرب و آمریکا نباید در آینده و سرنوشت فلسطین دخالت کنند، بلکه این مردم فلسطین هستند که باید بتوانند آینده خودشان را رقم بزنند.

مدیر انجمن فرهنگی الهدی خاطرنشان کرد که شهید رئیسی موضعی کاملا آشکار در مخالفت با جریان عادی‌سازی‌روابط با رژیم صهیونیستی داشت به صورتی که‌ در سخنرانی‌هایش تأکید کرده است، ملت فلسطین ثابت کرده که خواستار مقابله با ظلم است و فرایند عادی‌سازی‌روابط با رژیم صهیونیستی شکست خورده و هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.

ذهبیه الفاهم افزود: شهید رئیسی همچنین نبرد کنونی را  رویارویی بین دو محور شر و شرف توصیف کرد که در یک سوی جبهه طرفی قرار دارد که در انتظار دریافت هرچه بیشتر سلاح و بمب‌های کشنده از آمریکایی‌ها است و در طرف مقابل نیز کودکانی هستند که حتی از یک لقمه نان محروم شده‌اند.

این فعال تونسی گفت: سخنان شهید رئیسی بیانگر مواضع قاطعانه و محکم او در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن و در رأس آنها آمریکا است؛ مواضعی که همسو با دیدگاه آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصیت امام راحل (ره) است.

ارسال نظر