وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ریشه اقدامات کنونی صهیونیست ها، ترورهای یهود در صدر اسلام است
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ۰۹:۱۸ 36
آیت الله گلپایگانی در گفتگو با تقریب:

ریشه اقدامات کنونی صهیونیست ها، ترورهای یهود در صدر اسلام است

آیت الله سیدمحمدباقر گلپایگانی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت،  اقدامات صهیونیست ها را در امتداد یهودیان صدر اسلام دانست و اظهار داشت:  گروهی از آیات و روایات مختلف آخر الزمان خصوصیتهای ظهور حضرت حجت (عج) و وقوع وقایع آخر زمان و ویژگیهای شخصی حضرتش را رصد میکنند و  شیعیان مشتاقانه انتظار وقوعش را میکشند که بعضی از علائم آن برما روشن است.

وی افزود: اتفاقات و حوادث هر یک بشارت ظهور را نزدیکتر میکند و از همین رهگذر حوادث شام عراق وروم ، ایران ، یمن و حجاز بویژه مکه در قرن پنجم میلادی همه سیر حوادث یکی یکی منطبق بر اساس پیشگوییهای کتب مقدس گویای واقعه مهمی بود که همه ادیان بویژه زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان انتظار وقوعش را می کشیدند هر چه علائم بیشتر ظاهر میشد بویژه اضطراب یهود افزون­تر می­شد و یک یک از اتفاقات را کاملاً رصد می­کردند.

این عالم شیعه، تصریح کرد: این واقعه مهم همه و همه گویای این است که رهبری جهانی از جزیره العرب طلوع می­کند و بساط تمامی ادیان و مذاهب گذشته را در هم می پیچد.

وی در پایان تاکید کرد: عهد شکنی­ها، ترورها ، جاسوس­گری­ها اختلاف افکنی ها و صهیونیزم در این زمان نه امری حادث و اتفاقی است بلکه این ریشه ای بیش از هزار ساله دارد که یهود بر سر مسیحیت و اسلام آورده است.

ارسال نظر