وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
تفاوتی میان مقاومت لبنان و غزه نیست و مسلمانان و آزادگان جهان از هر دو حمایت می‌کنند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ۱۹:۱۲ 31
از لبنان مانند غزه حمایت می‌کنیم!

تفاوتی میان مقاومت لبنان و غزه نیست و مسلمانان و آزادگان جهان از هر دو حمایت می‌کنند.

 

کسانی که به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی از هر گروه و نژاد هستند، بدانند که یا در مسیر حمایت از مقاومت لبنان قرار می‌گیرند یا در کنار دشمن صهیونیستی و غرب خواهند ایستاد. راه سومی وجود ندارد و کسانی که به دنبال آن باشند، چیزی جز نفاق نصیبشان نمی‌شود. در نبرد غزه هم برخی منافقان حضور داشتند.

در این روزها، حملات متقابل بین رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی لبنان به شدت افزایش یافته است. رژیم اسراییل به رهبری بنیامین نتانیاهو، با اقدامات خلاف قوانین بین‌المللی، تجهیزات ارتباطی مقاومت اسلامی لبنان را هدف قرار داد و در این حملات، ده‌ها مجاهد به شهادت رسیدند و سفیر ایران نیز مجروح شد.

مقاومت اسلامی لبنان که از آغاز نبرد "طوفان الاقصی" هزاران حمله علیه دشمن انجام داده، با استفاده از پهپادها و موشک‌های مختلف، اهداف دشمن را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. در پاسخ، رژیم اسراییل دست به حملات هوایی علیه ضاحیه جنوبی بیروت زد که منجر به شهادت ۱۱ فرمانده مقاومت شد.

این درگیری‌ها که به دست رژیم اسراییل آغاز شده، نبرد مستقیمی میان دو طرف به وجود آورده است. حزب‌الله با استفاده از موشک‌های پیشرفته، دامنه عملیات‌های خود را به تل‌آویو و سایر مراکز نظامی دشمن گسترش داده و قطعات نظامی حماس نیز به این حملات پیوسته‌اند.

در واکنش به این تحرکات، اسراییل جنوب لبنان را با هزاران موشک بمباران کرد و باعث شهادت و جراحت تعداد زیادی از غیرنظامیان شد. دشمن تلاش می‌کند با جدا کردن مقاومت از مردم، خود را مدافع آنان نشان دهد، اما مردم لبنان هوشیارند و این فریب‌ها را باور نمی‌کنند.

رژیم اسراییل با کمک نیروهای خارجی ممکن است به لبنان حمله کند، اما مقاومت لبنان، حماس، و دیگر گروه‌های مقاومت آماده مقابله هستند. تفاوتی میان مقاومت لبنان و غزه نیست و مسلمانان و آزادگان جهان از هر دو حمایت می‌کنند.

لبنان برخلاف غزه که در محاصره کامل است، این محدودیت را ندارد و در صورت حمله، هزاران مجاهد از سراسر جهان به جبهه‌های لبنان سرازیر خواهند شد. همان‌گونه که حزب‌الله در غزه از اهل سنت دفاع کرد، امروز ما نیز در کنار برادران خود در لبنان ایستاده‌ایم.

مقاومت اسلامی لبنان از زمان آغاز طوفان الاقصی، براساس استراتژی "وحدت میدان‌ها" وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده و در این مسیر با تمام توان ادامه خواهد داد. این نبرد نه‌تنها برای حزب‌الله بلکه برای تمام امت اسلامی است و به نصرت الهی، پیروز این نبرد نیز مقاومت اسلامی لبنان خواهد بود.

وإنه لجهاد نصرٌ أو استشهاد عبدالرووف توانا ۵ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر