وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 125
 

عملیات طوفان الاقصی زلزله ای در اندیشه های مردم سراسر جهان به وجود آورد

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عملیات طوفان طوفان الاقصی و شجاعت مردم غزه، کارنامه روشن و شفافی را از مردمان این سرزمین به جای گذاشته است بطوریکه وجدان همه مردم جهان را بیدار کرده است و زلزله در افکار و اندیشه های مردم سراسر جهان به وجود آورده است.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 115
 

خاک فلسطین خاک اسلام است و قدس شریف به مسلمانان تعلق دارد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه خاک فلسطین خاک اسلام است و قدس شریف به مسلمانان تعلق دارد،گفت: رژیم غاصب صهیونیستی مهاجرانی بودند که به زور این سرزمین را تصاحب کردند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 107
 

بر همه مسلمانان واجب است تا از مسلمانان غزه دفاع کنند

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: امروز رژیم غاصب چون نمی‎‌تواند از خود دفاع کند دست به این نسل کشی زده است و زنان و مردان و کودکان را قتل عام می‌کند که این خود یک شکست دیگر است که چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 98
 

طوفان الاقصی بار دیگر پرده از جنایتهای رژیم صهیونیستی برداشت

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار داشت: آنچه که این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و غزه می گذرد، پرده دیگری از ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که طوفان الاقصی از آن پرده برداشت.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 110
 

یهود در طول تاریخ دشمن سرسخت مسلمانان بوده و هست/مسلمانان در مقابل ظلم و ستم یهود متحد شوند

ماموستا ابن الخیاط تأکید کرد: تمام مسلمانان جهان وظیفه دارند، در مقابل ستم ستمکاران متحد باشند؛ این یهود است که با اسلام دشمنی می کند و ما وظیفه داریم در برابر ستم یهود اتحاد داشته باشیم.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 124
 

طوفان الاقصی روند عادی سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی را ابتر کرد

امام جمعه مهاباد گفت: شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی در ابعاد نظامی و اطلاعاتی و امنیتی، یک شکست غیر قابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر برای رژیم صهیونیستی بود؛ در این عملیات ابهت رژیم صهیونیستی در هم شکست و این عملیات روند عادی سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی را ابتر کرد.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 107
 

مردم غزه تن به ذلت صهیونیستهای جهانخوار نخواهند داد

امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء قره تپه بهشهر اظهار داشت: برادران و خواهران ما در میدانهای نبرد غزه، هشتاد سال است استقامت و پایمردی کردند و تن به ذلت صهیونیست جهانخوار ندادند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 103
 

انتقاد از سکوت دنیای متمدن در برابر جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه

امام جمعه اهل سنت مسجد صادقیه اظهار داشت: کاش در دانشگاههای این عصر رشته ای به نام وجدان وجود داشت و حداقل گردانندگان به اصطلاح دنیای متمدن و پیشرفته امروزی را از این بی وجدانی و سکوت می رهانید تا برای نسلهای آینده چنگیز گونه منفور نباشند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 106
 

اتحاد اسلامی، تنها راه نجات مردم غزه در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است

امام جمعه کنار سیاه قشم اظهار داشت:تنها راه نجات فلسطین این است که باید اتحاد خود را حفظ کنند و ید واحد در برابر جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی باشند و روابط خود را به طور کامل با این رژیم منحوس قطع کنند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 106
 

اگر پشتیبانی آمریکا و اروپاییان نباشد، اسرائیل نابود خواهد شد

امام جمعه اهل سنت تایباد تصریح کرد: خدا را شاکریم که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه و هژمونی اسرائیل شکسته شد،باید گفت اگر پشتیبانی آمریکا و اروپاییان نباشد اسرائیل سه روز هم نمیتواند دوام بیاورد.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 333
 

وبینار"فلسطین محور اتحاد جهان اسلام" برگزار می‌شود

به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وبینار " فلسطین محور اتحاد جهان اسلام " 24 آبان ماه برگزار می‌شود.