وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 314
 

مقایسه طوفان الاقصی در فلسطین و انقلاب اسلامی ایران

استاد دانشگاه و پژوهشگر قرآنی کویت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به بیان مقایسه میان طوفان الاقصی در فلسطین و انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 370
 

زنان در مسیر مقاومت پشتوانه اصلی برادران مجاهد خود بوده اند

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد: زنان در مسیر مقاومت اسلامی از همان ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی و به طور مشخص در چهل سال اخیر پشتوانه اصلی مقاومت برادران مجاهد بوده اند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 289
 

دشمن صهیونیستی خطر حضور زنان در جنبش مقاومت را احساس کرده است

استاد جامعة المصطفی العالمیه تأکید کرد: دشمن صهیونیستی خطر حضور زنان در جنبش مقاومت فلسطین را احساس کرد و از این رو با دستگیری، ترور و هدف قرار دادن آنها تلاش کرد که زنان را از مقاومت دور سازد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 289
 

زنان مقاوم نقش مهمی در موفقیت نهضت مقاومت در جهان اسلام دارند

استاد دانشگاه لبنان اظهار داشت: نقش زن مقاوم در لبنان، فلسطین، عراق و یمن و همه کشورهای اسلامی، نقش بسیار برجسته‌ای در نهضت مقاومت و موفقیت این نهضت در جهان اسلام است.نقش او در تربیت فرزندانش و القای آگاهی و فرهنگ در ذهن و روح آنها به وضوح قابل مشاهده است.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 264
 

طوفان الاقصی و انقلاب اسلامی ایران در موارد مختلفی با یکدیگر شباهت دارند

استاد دانشگاه الجزایر به بررسی شباهت های طوفان الاقصی و انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: این دو انقلاب در موارد مختلفی با یکدیگر اشتراک دارند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 260
 

زن بازوی قوی مقاومت است/ باید در برابر فرهنگ زن فلسطینی تعظیم کنیم

فعال فرهنگی بین المللی لبنان تصریح کرد: امروز ما باید در برابر فرهنگ زن فلسطینی تعظیم کنیم که علی‌رغم بمبارانهای موجود ازدواج می‌کند؛ به حیات طبیعی خود و به تربیت فرزندانش ادامه می‌دهد و صبر و مقاومت می‌کند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 288
 

جهاد تبیین، نقش مهم زنان برای افشای توطئه دشمنان است

استاد دانشگاه سوریه تأکید کرد: جهاد تبیین زنان مهمترین جهاد است که زنان می توانند به این وسیله به افشای توطئه های دشمنان بپردازند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 300
 

بیداری وجدان‌های بشری از دستاوردهای طوفان الاقصی است

استاد دانشگاه و پژوهشگر اسلامی اظهار داشت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی نشان داد که با ظلم و سرکوب شاهنشاه و با رژیم فاسد طاغوت و حامیان آن سازش نخواهد کرد.مردم فلسطین نیز با طوفان الاقصی ثابت کردند که با موجودیت غاصب و ظالم صهیونیستی سازش نخواهد کرد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 346
 

زنان غزه در طوفان الاقصى حماسه سازی کردند

استاد حوزه و دانشگاه قم اظهار داشت: هدف رژیم غاصب صهیونیستی از عملیات در باریکه غزه به طور مستقیم مردم باریکه غزه و خانواده ها از جمله زنان بودند تخریب و درهم شکستن روحیه زنان غزه می‌تواند به مقصود نهایی اشغالگران در کوچ اجباری ساکنان نوار غزه بینجامد ولی همه ساکنان این منطقه بویژه زنان نقش بی بدیل و کم نظیری در حفظ روحیه از خود نشان دادند و به رغم...

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 312
 

یکی از دلایل استمرار مقاومت، وجود زن است/زن فلسطینی حب وطن را در دل فرزندانش می‌کارد

فعال فرهنگی از نیجریه تأکید کرد: یکی از عوامل مهمی که مقاومت فلسطینی از آن استفاده می‌کند و این مقاومت را ادامه می‌دهد، وجود زن است.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 283
 

صبر و مقاومت زنان فلسطین، جهان را شگفت زده کرده است/ زنان فلسطینی تهدیدی برای اشغالگرانند

استاد دانشگاه جامعه المصطفی گفت: زنان فلسطینی که تهدیدی برای اشغالگران هستند، شهدای بسیاری در راه قدس فدا کرده‌ و صبر و مقاومت آنان، جهان را شگفت زده کرده است.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 707
 

هجدهمین وبینار طوفان الاقصی برگزار می‌شود

هجدهمین وبینار طوفان الاقصی با عنوان "نقش خانواده در تقویت مقاومت اسلامی و فلسطین"برگزار می‌شود.