وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 96
 

به دنبال طوفان الاقصی یک بیداری در عرصه اجتماعی و انسانی در دنیا به وجود آمد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تصمیم نهایی جبهه مقاومت در طوفان الاقصی این بود که یک بار برای همیشه ظلم و اتفاقات در خاورمیانه و خصوصا در فلسطین را سر و سامان دهد.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 101
 

عملیات طوفان الاقصی نهایتا به سربلندی اسلام و نابودی جبهه کفر می‌انجامد

ماموستا حسینی با بیان اینکه نیروهای مقاومت فلسطینی در نهایت پیروز میدان هستند، گفت: چراکه حق همواره پیروز است و عملیات طوفان الاقصی عملیاتی است که به سربلندی اسلام و نابودی جبهه کفر می‌انجامد.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 127
 

طوفان الاقصی تا نابودی کامل اسرائیل جنایتکار ادامه دارد

امام جمعه موقت مریوان تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی اهداف حماس محقق شد و رسانه‌های اسرائیلی این عملیات را در تاریخ بی‌نظیر دانستند که شکست وسیعی برای این رژیم غاصب در پی داشت.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 119
 

همدلی و وحدت جبهه‌های مقاومت، رژیم غاصب صهیونیستی را به ستوه آورده است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان اظهار کرد: آنقدر جبهه مقاومت، به اسرائیل و سران آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای استکباری فشار آورده که دست به هر جنایتی از جمله کشتن کودکان بی دفاع و مظلوم می‌زنند، همچنین انفجار در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی هم نشان از عصبانیت این رژیم منحوس از وحدت و همدلی نیروهای مقاومت دارد که آنان را به ستوه آورده است.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 66
 

قدرت‌های استکباری با ایجاد اسرائیل به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی بودند

ماموستا خالدی اظهار داشت: قدرت های استکباری، اسرائیل را به وجود آوردند برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی، اختلاف افکنی میان مسلمانان تا ماهیت آنان را زیر سوال ببرند و می‌خواهند تا قبله اول مسلمانان را تصرف کنند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 85
 

ضرورت بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی در شناخت جبهه مقاومت

امام جمعه دیواندره تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی در حوزه شناخت جبهه مقاومت لازم است؛ ما امت اسلام باید دست به دست هم دهیم و با اعتصام به حبل الله و سیره نبی(ص) و با وحدت کلمه به تمام معنا به عنوان مدافع، اسلام ناب و دشمن بشریت را به مردم بشناسانیم.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 102
 

عملیات طوفان الاقصی درس بزرگی برای همه ملت های جهان بود

امام جمعه موقت بیجار اظهار کرد:عملیات طوفان الاقصی و جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود درس بسیار بزرگی برای همه ملت های جهان به ارمغان آورد و این نتیجه را داشت که ملت ستم دیده فلسطین از لحاظ تعداد نظامیان و تجهیزات در برابر رژیم صهیونیستی امکاناتی ندارند اما خداوند متعال به آنان نصرت و یاری داده که تاکنون در برابر این رژیم مقاومت کرده اند...

۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 52
 

بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی اتحاد تمام ادیان و مذاهب در مقابله با رژیم صهیونیستی بود

مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان تصریح کرد:بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی این بود که تمام ادیان و فرق و مذاهب بر علیه حکومت غاصب رژیم صهیونیستی متحد شدند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 242
 

هفدهمین وبینار طوفان الاقصی برگزار می‌شود

هفدهمین وبینار طوفان الاقصی با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» برگزار می‌شود.