وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 254
 

حمایت آمریکا از صهیونیستها، بزرگترین حمایت از تروریسم است

فعال فرهنگی تالش تأکید کرد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی و عدم اتحاد مسلمانان بر سر این موضوع، یک مانع جدی برای بیرون کردن رژیم صهیونیستی از فلسطین است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 234
 

اهرمی که مردم فلسطین را زنده نگه داشته، ایستادگی و مقاومت زنان است

فعال فرهنگی مراوه تپه تأکید کرد: شجاعت، اقتدار، صبر، عفت، ایمان و عطوفت از مهمترین مؤلفات یک زن فلسطینی است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 239
 

موضوع فلسطین اصلی ترین مسئله جهان اسلام است

فعال رسانه ای از گرگان اظهار کرد: موضوع فلسطین اصلی ترین مسئله جهان اسلام است و با این اقدامات اسرائیل خون امت اسلامی به جوش آمده است. اتحاد و همدلی امت اسلامی بیش از هر زمانی در این برهه حساس، احساس می‌شود.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 239
 

ما مسلمانان باید در بیداری مردم دنیا در رابطه با فلسطین سهیم باشیم

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت سنندج اظهار کرد: مسجد الاقصی برای تمامی مسلمانان حائز اهمیت است. بنابراین تمامی مسلمانان باید بر وقایعی که در غزه اتفاق میافتد اهمیت دهند و این را بدانند که هرچند که به کار دنیا مشغول باشیم، مسجد الاقصی قبله اول مسلمین است و باید در بیداری مردم دنیا در رابطه با فلسطین سهیم باشیم.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 299
 

کم ارزش جلوه دادن رنج زن فلسطینی از خودمحوری غربی بر می‌آید

عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده اظهار داشت: اینکه بخواهیم، رنج مادران فلسطینی را در مقایسه با رنج یک مادرغربی کم‌ارزش و ناچیز جلوه دهیم، از یک خودمحوری غربی برمی‌آید.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 276
 

زنان فلسطینی تصویر نوینی را از زن مسلمان به کل دنیا مخابره کردند

استاد دانشگاه و عضو شورای شهر تایباد اظهار کرد: بیش از 7 دهه از جنبش و حرکت ملت فلسطین در مقابل اسرائیل می‌گذرد و ما در این رویارویی اخیر تصاویری را دیدیم که شکیبایی و اراده واقعی فسلطینیان را به نمایش گذاشت. امروز شاهد این بودیم که زنان شجاع در خط مقدم وارد میدان نبرد شدند و تصویر نوینی را از زن مسلمان به کل دنیا مخابره کردند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 317
 

تاریخ اسلام از ابتدا شاهد حضور زنانی است که برای احقاق حق ایستادگی می‌کنند

مدرس حوزه و دانشگاه از قم اظهار داشت: تاریخ ما از صدر اسلام تا کنون مالامال از حضور زنانی است که برای هدف و حقی ارزشمند که برای خود قائل بودند، ایستادگی کردند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 259
 

طوفان الاقصی بیداری بزرگ جهانیان را در پی داشت

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طوفان الاقصی نشان داد که اگر ملتی مقاومت کند، می‌تواند در میدان مبارزه برگ برنده را داشته باشد.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ 349
 

زنان فلسطینی رهبران فرهنگ توحیدی اندیشه مقاومت هستند

عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده اظهار داشت: زنان فلسطینی فرزند خود را به گونه‌ای تربیت کردند که می‌داند، آنچه ارزش حفاظت و استقامت دارد، توحید و زندگی مبتنی بر عقیده‌ها و باورهای دینی است و این مهمترین پایه یک فرهنگ مقاومتی است.

۱۴۰۲/۱۰/۰۳ 316
 

دهمین وبینار طوفان الاقصی با عنوان "نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین" برگزار می شود

معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دهمین وبینار طوفان الاقصی با عنوان «نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین » را روز دوشنبه 4 دی ماه برگزار می کند.