وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 365
 

تاریخ هیچگاه زنانی به قدرتمندی زنان فلسطینی به خود ندیده است

فعال فرهنگی از سنندج اظهار داشت: ما باید قبل از مظلومیت مردم غزه از شجاعت شیر زنان غزه صحبت کنیم. بارها ما شاهد بودیم که آنان در کنار مردان و فرزندان خود به مبارزه پرداختند و با دل و جان فرزندان خود را راهی مسیر شهادت کردند. تاریخ هیچگاه زنانی به قدرتمندی زنان فلسطینی به خود ندیده است.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 469
 

مرگ بر آمریکا و اسرائیل یک شعار نیست، بلکه یک خط مشی است

قادری فعال فرهنگی پیرانشهر تأکید کرد: مرگ بر آمریکا و اسرائیل یک شعار نیست، بلکه یک خط مشی است و طبق وعده الهی پیروزی چندان دور نیست. امروز حقوق بشر نقاب از چهره دروغین خود برداشته و برای همه دنیا آشکار شده است که کودک کشی رژیم صهیونیستی دلهای همه ما را خون کرده است.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 423
 

بانوان فلسطینی نمادی از استقامت، صبر و مبارزه هستند

صفورا چوگان فعال فرهنگی از بندر ترکمن با بیان اینکه بانوان فلسطینی نمادی از استقامت، صبر و مبارز هستند، گفت: این زنان با الهام و تاسی از آموزه های دینی اجازه ندادند که استکبار جهانی نقش آنان را در منطقه کمرنگ کنند. بنابراین این رژیم غاصب به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 401
 

ظلم و جنایاتی که علیه مردم فلسطین شده است در هیچ قانونی پذیرفته شده نیست

فعال فرهنگی از تربت جام با تاکید بر این نکته که ظلم و جنایاتی که علیه مردم فلسطین شده است در هیچ قانونی پذیرفته شده نیست، گفت: همه ما مسلمانان باید از این ملت مظلوم حمایت کنیم، اگر در گذشته این ظلم آشکار نبود با اتفاقات اخیر این ظلم واضح و آشکار است. کسانی که درغزه زندگی می‌کنند همواره در معرض انواع تهدیدها قرار می‌گیرند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 622
 

زنان فلسطینی اسوه های مقاومت و طلایه داران ایثار و مقاومت هستند/ مقاومت امروز مدیون زنان فلسطینی است

فعال فرهنگی روانسر با بیان اینکه زندگی زنان فلسطینی با فداکاری و از خودگذشتی عجین شده و معنا پیدا می کند، تأکید کرد: زنان فلسطینی اسوه های مقاومت و طلایه داران ایثار و مقاومت هستند و مردانه پای انقلاب خود ایستاده اند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 359
 

سکوت در برابر جنگ غزه معنا ندارد/نقش بی بدیل زنان در جنگهای مختلف تاریخی

ذهابی فعال فرهنگی اشنویه تصریح کرد: در جنگی که امروز در غزه آغاز شده است سکوت معنا ندارد، زیرا این جبهه جبهه حق و باطل است و همه اعم از زن و مرد باید برای مقابله با باطل گام برداریم.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 372
 

زنان فلسطینی، شهامت ها و شجاعت‌های بی بدیلی را در طول تاریخ از خود به یادگار گذاشته‌اند

مدرس حوزه و دانشگاه روانسر با بیان اینکه زنان فلسطینی همواره با ایثار و فداکاری معرفی می‌شوند و شهامت ها و شجاعت های بی بدیل از خود به یادگار گذاشته اند،گفت: ما نباید از نقش مستقیم و بی واسطه زنان در صحنه های جهاد غافل شویم، آنها بارها آسیب دیده اند و شهدایی را فدا کرده اند و با پایداری خود نقش مهمی در ادامه انقلاب داشته اند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 382
 

زنان غزه با الگوگیری از حضرت زینب(س) نقشه اسرائیل را خنثی می‌کنند/ تشکیل امت واحده مؤثرین عامل در نابودی قطعی اسرائیل است

مدیر مدرسه دینی آزاد شهر تأکید کرد: امروز همدلی و اتحاد امت و دولتهای اسلامی در نابودی قطعی صهیونیسم و اسرائیل غاصب و استکبار جهانی مؤثر خواهد بود و مؤثرترین عامل در نابودی کامل و قطعی آن تشکیل امت واحده است.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 501
 

حرکت عظیم مقاومت امروزه مدیون ایستادگی و مقاومت مادران است

استاد دانشگاه بجنورد تصریح کرد: در اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین، زن به عنوان محور و ستون خانواده ادامه دهنده جریان مقاومت و حفظ روحیه مقاومت در بین اهل خانواده در به ثمر رسانده نگاه و سبک زندگی اسلامی توام با جهاد بوده و هست.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 504
 

سرچشمه اصلی زن فلسطینی مقاومت است

فرحناز کردزابلی فعال فرهنگی زاهدان اظهار داشت: زن فلسطینی با سنگینی مسئولیتی که بر دوش می‌کشد به عنوان یک الگو درجهان معرفی شده است. زن فلسطینی یک زن دین گراست، آنها حجاب را نوعی مقاومت می‌دانند و برای اهمیت مسائل دینی فعالیت های متعددی را ترتیب داده اند. در حوزه حمایت از خانواده بار اصلی را زنان فلسطینی بر دوش می‌کشند.