وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 313
 

روی آوردن قلب‌ها به سمت ملت فلسطین دستاورد مهم طوفان الاقصی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روی آوردن قلب‌ها به سمت ملت فلسطین و ایجاد مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی را دو دستاورد مهم طوفان الاقصی عنوان کرد.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 136
 

نیرنگ آمریکا و اسرائیل ضعیف است/ اگر امت اسلامی همدل بود این اتفاقات در غزه نمی‎‌افتاد

شیخ سید سلمان حسینی ندوی، عالم هندی مکر و نیرنگ اسرائیل ، آمریکا، اروپا و در راس آنها شیطان را ضعیف خواند و تاکید کرد که اگر امت اسلامی همدل بود این اتفاقات در غزه نمی‌افتاد.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 322
 

روز هفتم اکتبر یکی از ایام الله است/در کنار مقاومت فلسطین خواهیم ایستاد

شیخ غازی حنینه، رئیس تجمع علمای لبنان با بیان این که ما لبنانی‌ها از زمانی که چشم به این دنیا گشوده‌ایم با مسئله فلسطین زندگی کرده‌ایم، تاکید کرد که ما در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن خواهیم ایستاد.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 476
 

مقاومت در غزه نقاب از چهره منافقان برداشت

موسی آیدین اندیشمند ترکیه‌ای برداشته شدن نقاب از چهره کشورهای اسلامی که در مواقع نیاز دم از حمایت از فلسطین را می زدند را یکی از دستاوردهای مقاومت در غزه برشمرد.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 126
 

مردم غزه با همه دارایی خود جهاد کرده‌اندمردم غزه سزاوار هر نوع حمایت از سوی ما هستند

شیخ جلال الدین الکبیسی، رئیس شورای مفتیان استان الانبار عراق تصریح کرد که ما چگونه با خداوند متعال رو به رو شویم در حالی که کسانی را فراموش کرده‌ایم که با جان‌ها، فرزندان و همه داراییشان در راه وطن غصب شده خود و در راه اعتقاد به لاإله إلا الله و محل معراج پیامبر (ص) جهاد کرده‌اند.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 118
 

عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد، نابودی رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر است

رئیس انجمن علمای فلسطین در لبنان تأکید کرد، عملیات طوفان الاقصی به‌ ما نشان داد که این امکان وجود دارد که رژیم صهیونیستی در یک چشم به هم زدن نابود شود.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 140
 

بدون وحدت اسلامی، آزادسازی سرزمین ممکن نیست/اتخاذ مواضع شجاعانه از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص فلسطین

نویسنده و اندیشمند الجزایری با اشاره به اهمیت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت تأکید کرد، بدون وحدت اسلامی، آزادسازی سرزمین از اشغالگران امکان‌پذیر نخواهد بود.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 151
 

جنگ غزه به دیگر مناطق کشیده خواهد شد

پژوهشگر و استاد دانشگاه لبنان تاکیدکرد: جنگ غزه به دیگر مناطق کشیده خواهد شد چرا که ما می‌دانیم که مرزهای سیاسی اسرائیل یکی از مسائل بحث برانگیز است و آنها تا کنون حدود مرزهای رسمی خود را اعلام نکرده‌اند.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 130
 

طوفان الاقصی شکست قطعی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است

عضو جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد طوفان الاقصی، به یاری خدا شکست قطعی را بر صهیونیست‌ها تحمیل خواهد کرد و اقتدار و هیبت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و حامیانشان را درهم خواهد شکست.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 116
 

«طوفان الاقصی» آغاز زوال و پایان رژیم صهیونیستی را ترسیم کرد

نویسنده و پژوهشگر لبنانی ساکن استرالیا تاکید کرد : «طوفان الاقصی» آغاز زوال و پایان رژیم صهیونیستی را ترسیم کرد و این رژیم تا کنون به هیچ دستاورد و هدفی از تجاوزات خود جز ارتکاب بیشتر جنایات و کشتار غیرنظامیان فلسطینی دست نیافته است.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ 126
 

رسوایی جهانی با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/غرب، پیشگام در نقض حقوق بشر است

رئیس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها در لبنان، با بیان این که غرب نخستین طرفی است که در دنیا درحال نقض حقوق بشر است، تأکید کرد: جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، باعث رسوایی جامعه‌جهانی و کشورهای غربی شد.