وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ 904
 

گزارش اردوی تقریبی بانوان اهل سنت در قم/ میزبانی اداره امور بانوان مجمع تقریب از 70 بانوی اهل سنت

رئیس اداره امور بانوان مجمع تقریب گزارشی از اردوی چهار روزه بانوان تقریبی به شهر مقدس قم که به همت این اداره و از دوشنبه تا چهارشنبه یکم الی سوم خرداد ماه برگزار شد،ارائه کرد.

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ 466
 

بانوان اهل سنت هرمزگانی با قدرت پای کار انقلاب هستند

عالیان از فرهیختگان و شاعران اهل سنت استان هرمزگان، بیان کرد: نظر به اینکه از استان هرمزگان با این مسافت بسیار برای حضور در برنامه های مجمع تقریب مذاهب اسلامی شرکت کرده ایم، حجت و حرفی برای تکریم حجاب و عفاف برای کسی نخواهد گذاشت.

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ 449
 

تجمعات بانوان مذاهب اسلامی، به رخ کشیدن اتحاد و قدرت بانوان مسلمان ایران است

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت سنندج، بیان کرد: مفتخر هستیم الگوهایی به مانند حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) را داشته و داریم و به خود می بالیم در کشوری زندگی می کنیم که این چنین الگوهای بی بدیل و بی نظیری داریم.

۱۴۰۲/۰۳/۰۶ 617
 

بزرگ‌ترین دستاورد نظام، تأمین امنیت کشور است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد نظام، تأمین امنیت کشور است، اظهار کرد: خانم‌های بی‌حجابی که در خیابان‌ها هستند، فرزند ما هستند که فریب دشمنان را خوردند و نباید با آنان به‌مثابه دشمن خود رفتار کنیم، دشمن اصلی کسی است که حجاب ما را نه بلکه امنیت ما را هدف قرار گرفته است.

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 530
 

گزارش تقریب از همایش «حجاب و عفاف فاطمی» / از پرچم‌گردانی حرم بانوی کرامت تا تببین جایگاه مادری

سومین همایش «حجاب و عفاف فاطمی» به همت اداره‌ کل امور بانوان معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور گروهی از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت از سراسر کشور امروز سوم خردادماه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) قم برگزار شد.

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 611
 

رعایت حدود الهی؛ مهم‌ترین عمل صالح / حجاب و عفاف یکی از حدود الهی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه لازمه ادامه حیات طیبه انسان پس‌ از مرگ رعایت حدود الهی است، گفت: حجاب و عفاف یکی از حدود الهی است که باید رعایت شود و زنان اگر می‌خواهند زندگی و ازادی پس از مرگ را تجربه کنند باید این حدود الهی را رعایت کنند.

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 453
 

زنان مراقب جایگاه مادری خود باشند/دشمنان اسلام به جایگاه مادری زنان ایرانی چشم دوخته اند

فعال فرهنگی از لرستان گفت: دشمنان و بدخواهان اسلام به جایگاه خانواده و جایگاه مادری زنان ایرانی چشم دوخته اند و زنان ما باید جایگاه و رسالت واقعی خود را بیابند.

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 484
 

همایش «حجاب و عفاف فاطمی» در قم آغاز به کار کرد

سومین همایش «حجاب و عفاف فاطمی» به همت معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با مشارکت جامعه‌الزهرا(س) با حضور گروهی از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت از سراسر کشور امروز سوم خردادماه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) قم آغاز به کار کرد.

۱۴۰۲/۰۳/۰۱ 476
 

سومین همایش حجاب و عفاف فاطمی برگزار می‌شود

سومین همایش حجاب و عفاف فاطمی به همت معاونت امور ایران مجمع تقریب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی چهارشنبه 3 خرداد 1402 برگزار می‌شود.