وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
"شهید رئیسی" الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۱۴:۲۲ 7
در دومین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت" مطرح شد؛

"شهید رئیسی" الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بر این باور است که تمامی افرادی که به دنبال مدیریت احسن هستند، باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند.


به گزارش خبرگزاری تقریب، "انسیه خزعلی" معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در دومین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت" که امروز (سه‌شنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: سخن گفتن از رئیس‌جمهوری که نمونه بارز مدیر تراز انقلاب‌ اسلامی است، بسیار دشوار است.

وی گفت: خصوصیاتی که در قرآن کریم از افرادی آمده است که می‌توانند انسان‌ها را هدایت کنند را می‌توانستیم در وجود شهید جمهور خود ببینیم. کسانی که خداوند در قرآن کریم  درباره آنان می‌فرماید:" أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ".
 
وی ادامه داد: شهید رئیسی با فروتنی با مردم سخن می‌گفت و خود را خادم مردم می‌دانست و از طرف دیگر درباره دشمنان و زیاده خواهان و کسانی که چشم طمع به کشورهای اسلامی دوختند، چون کوهی می‌ایستاد.
 
خزعلی فروتنی، خوش‌خلقی،استقامت، تواضع را از اخلاقیات بارز شهیدجمهور دانست و افزود: او در برابر زیاده‌خواهان داخلی و خارجی ایستادگی می‌کرد و در برابر مظلومان متواضع بود.
 
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تاکیدکرد: تمامی افرادی که به دنبال مدیریت احسن و تکاملی در جمهوری اسلامی ایران هستند، باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به شهید امیرعبداللهیان که ارتباط بسیار خوبی با کشورهای دوست و همسایه ایران برقرار کرده بود، بیان داشت: او حمایت و پشتیبانی از مظلومان را سر لوحه کار خود قرار داده بود و حامی مردم مظلوم فلسطین بود که اسرائیل با نسل‌کشی در این سرزمین خواهان نابودی آنان است.
 
خزعلی بیان داشت: امیدوارم مدیریت شهید رئیسی که با وجود کوتاه مدت بودن، اثرات عمیق و فراوانی از خود به جای گذاشت از ریل خود خارج نشود.
 
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، شهید رئیسی دوره جدیدی از خدمت را در آغاز نمود، تصریح کرد: شهید رئیسی در طی سه سال ریاست‌جمهوری خود توانست اثرات داخلی و بین المللی در حیطه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیار خوبی از خود به جای بگذارد، به گونه‌ای که دنیا هرگز او را فراموش نخواهد کرد.
 
وی در پایان با اشاره به این مطلب که شهیدجمهور، ایران را از شرایط سختی که به سبب تحریم‌ها و جنگ‌های منطقه‌ای گریبانگیر جمهوری اسلامی شده بود، بیرون آورد، خاطر نشان کرد: اقدامات این شهید بزرگوار شرایط منطقه را تغییر داد و جامعه اسلامی ما را به سمت و سوی مدینه فاضله‌ای که از آغاز انقلاب اسلامی به دنبال آن بودیم، هدایت کرد.

ارسال نظر