وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دفاع از مستضعفین جهان؛ سرلوحه کار شهید رئیسی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۱۴:۲۰ 10
در دومین وبینار بین المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت" مطرح شد؛

دفاع از مستضعفین جهان؛ سرلوحه کار شهید رئیسی

رئیس دانشگاه امام احمد بن عرفان شهید هند معتقد است شهیدجمهور مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آنها در دنیا و نیز حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی را سرلوحه کار خود قرار داد.


به گزارش خبرگزاری تقریب، "سید سلمان حسینی ندوی" رئیس دانشگاه امام احمد بن عرفان شهید هند در دومین وبینار بین‌المللی "شهید رئیسی؛ منادی وحدت، مرد مقاومت"  که امروز (سه‌شنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با بیان این واقعیت که جھان از ظلم پرشدہ است، گفت: اگر تاریخ را مطالعه کنیم، مشاھدہ می‌کنیم که جنگ‌ھای داخلی یا خصومت یک قبیله با قبیله‌ای دیگر بسیار مستمر و ھولناک بوده است.

وی ادامه داد: ما وحشتناک‌ترین جنگ‌ھای جھان را در اروپا  شاهد بودیم، کسانی که بیشترین ادعای فرھنگ و تمدن را دارند.
 
رئیس دانشگاه امام احمد بن عرفان هند با بیان این که امروز مقاومت با ابر قدرت‌ھای جھان در حال مبارزہ است، تصریح کرد: ایران، حامی حزب‌اللہ در لبنان و حوثی‌ھا در یمن است. این ایران بود که در عراق بر صدام پیروز شد، در سوریه با وجود این که ابرقدرت‌ھای جھان علیه این کشور با هم ائتلاف کرده بودند، جمهوری اسلامی بر آنھا ھم فائق آمد و بنده تمامی این وقایع را با تاریخ نوشته‌ام.
 
حسینی ندوی یادآور شد: زمانی که سید ابراھیم رئیسی و همراهان وی به شهادت رسیدند، تمام عالم اسلام به سوگ نشستند، حاکمان عالم اسلام و مدیران سازمان‌ھای اسلامی از صمیم قلب پیام‌ھای تسلیت فرستادہ و در کشورھایشان اعلام سوگواری کردند.
 
وی با اشاره به این که در پاکستان و ھندوستان عزای عمومی اعلام شد، افزود: موضع ھند در برابر ایران برادرانه و دوستانه است. پاکستان که یک کشور ھمسایه اسلامی  است روابط برادرنه با ایران دارد. در این بین کسانی که در شھادت آیت الله رئیسی پایکوبی کردند، دست نشاندہ اسرائیل یا دشمن ایران و مجرم  ھستند چرا که آنھا با اسلام، فرھنگ اسلام و تمدن اسلامی دشمنی دارند.
 
رئیس دانشگاه امام احمد بن عرفان هند، شهید رئیسی را سپهسالار جنگ غزہ دانست و افزود: همواره سخنان رئیس‌جمهور شهید ایران در هر نشست و اجلاس حول محور دفاع از مردم غزه یعنی دفاع واقعی از حقوق بشر بود.  وی اذهان عمومی جهان را از  جنایات اسرائیل آگاه کرد.
 
وی با بیان این که دولت شهید رئیسی، راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده بود، تصریح کرد: شهیدجمهور ایران مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آنها در دنیا و نیز حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری رژیم‌صهیونیستی را سرلوحه خود قرار داده بود.

ارسال نظر