وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت پروفسور جلال الدین رحمت
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۵:۰۴ 768

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت پروفسور جلال الدین رحمت

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:


إنا للّه و إنا إلیه راجعون
خبر رحلت عالم فرزانه و اندیشمند عرصه ی تقریب، مرحوم پروفسور جلال الدین رحمت رییس فقید سازمان ایجابی اندونزی موجب تأسف و تألم خاطر شد. 
آن مجاهد نستوه، عمرپربار خود را در جهت اعتلای کلمه توحید و ترویج اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) صرف کرد و در این مسیر هرگز از پای ننشست. 
پرفسور رحمت، از منادیان وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در منطقه شرق آسیا، به ویژه کشور اندونزی بود و با قلم و گفتار خود، خدمات و برکات بی شماری در زمینه های دینی، فرهنگی از خویش به یادگار گذاشت.
سیره و سلوک فردی و اجتماعی و آثار فراوان مکتوب آن شخصیت بی نظیر، نشان از عمق بینش و ژرف نگری ایشان نسبت به موضوعات و مسائل جهان اسلام دارد و می تواند سرمشق و الگوی جوانان و رهروان این مکتب متعالی باشد.
اینجانب، این ضایعه جبران ناپذیر را به علمای اعلام، فرزند برومند ایشان استاد مفتاح و مردم شریف و مسلمان کشور اندونزی تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید، علو درجات و معیت با رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت طاهرین(علیهم السلام) و برای همه بازماندگان مکرم صبر و عافیت مسألت می¬نمایم.

ارسال نظر