وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان وحدت اسلام را به ذلت کشاند
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۹:۲۱ 584
مولوی اسحاق مدنی در افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس وحدت:

نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان وحدت اسلام را به ذلت کشاند

رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: جهان اسلام همواره شخصیت های برجسته ای را برای گسترش وحدت دارد که آنها باید برای آینده امت اسلامی چاره ای بیندیشند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی اسحاق مدنی، رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، در مراسم افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی  اظهار داشت: " وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ " این آیه که بعد از انقلاب اسلامی ایران در زمینه وحدت بسیار به کار برده می شود، آیه ای است که رسول خدا(ص) زمانی که میان صحابه شان  اختلاف ایجاد شده بود، از آن استفاده کردند.

وی افزود: امروز هم منافقین و دشمنان اسلام از وحدت امت اسلامی ضرر می‌بینند، بنابراین باید بدانیم که قدرت وحدت، دشمنان را نابود می‌کند. آنها چشم دیدن وحدت را ندارند و همواره در تلاش اند تا آن را نابود سازند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام همواره شخصیت های برجسته ای را برای گسترش وحدت دارد که آنها باید برای آینده امت اسلامی چاره ای بیندیشند. دشمنان، اتحاد را به راحتی تحمل نمی‌کنند.

مولوی مدنی خاطر نشان کرد: امروز امت اسلامی باید پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور باشند. در واقع امروز  مردم ایران بیدار شده اند، گرچه برخی از افراد هنوز در پی ایجاد تفرقه هستند اما حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای همگان روشن شده است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: علما و اندیشمندان باید اساس اسلام را گسترش دهند. این عزتی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم جمهوری اسلامی از آن برخوردار است، باعث می شود در مقابل سوءاستفاده های دشمنان شجاعانه ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران نبود،دشمنان به ذلت کشیده نمی‌شدند و از هیچ راهی برای ایجاد تفرقه دریغ نمی‌کردند. امیدواریم که این امت اسلامی با هوشیاری کامل سرفراز باشد و در نهایت بتوانیم به آنچه که مدنظرمان است یعنی تمدن نوین اسلامی دست یابیم.

ارسال نظر