وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مولوی اسحاق مدنی: اتحاد مسلمانان موجب تضعیف اهداف رژیم صهیونیستی خواهد شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۸ 544

مولوی اسحاق مدنی: اتحاد مسلمانان موجب تضعیف اهداف رژیم صهیونیستی خواهد شد

مولوی اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی، بیان نمود:  مسئله آزادی قدس ازدو جهت اهمیت دارد؛ اول آنکه ملتی را با زور و خون ریزی به ناحق و بدون دلیل  از سرزمین خود آواره و پراکنده کرده اند، از اینرو امت اسلامی باید تمام تلاش خود را در حمایت از چنین ملت مظلوم مسلمان و سرزمین فلسطین بکار گیرد.
 
مشاور عالی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ، افزود: دومین مسئله آن است که حقی ضایع شده و مکان مقدسی به نام قدس شریف که قبله گاه اول مسلمانان است را اشغال و غصب کرده اند؛ این دو مسئله وظایف سنگینی را بر امت و حکام کشورهای اسلامی قرار داده است.

وی افزود: تقریبا همه امت اسلامی اطلاع دارند که هدف از اقدامات رژیم صهیونیستی تسلط وسلطه  بر ملت های مسلمان است.

مولوی مدنی، اظهار داشت: حکام کشورها ، امت ها و ملت های آزاده باید راه و مسیر جمهوری اسلامی را در مبارزه با این رژیم جعلی و استکبار جهانی پیش گیرند؛ یکپارچگی ، اتحاد و همدلی امت اسلامی موجب تضعیف اهداف دشمنان اسلام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: همگان باید با جان دل و با تمام توان به میدان عمل آیند، این وحدت و تقریب میان مذاهب ، فرق و طوایف گوناگون اسلامی، هشداری قوی به رژیم صهیونیستی است که امت اسلامی شما را دشمن خود می داند و تمام تلاش خود را برای نابودی آن بکار خواهد گرفت.

ارسال نظر