وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
رسانه ها باید در مسیر عدالت، بیان حق و ایجاد وحدت امت اسلامی تلاش کنند
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۰۸:۱۳ 246
شیخ راهبر در گفتگو با تقریب:

رسانه ها باید در مسیر عدالت، بیان حق و ایجاد وحدت امت اسلامی تلاش کنند

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه (چارک) در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب از سلاح های مهم دشمنان استفاده از رسانه در جهت انجام جنگ نرم دانست واظهار داشت:  یکی از ابزار هایی که دشمن به دنبال آن است که مسلمانان را از آرمان های نظام ، انقلاب و اسلام دور سازد، تبلیغات و جنگ نرم است.

وی افزود: باید تلاش نمود در مسیر عدالت ، بیان حق و ایجاد وحدت امت اسلامی فعالیت های مناسبی را انجام دهیم تا نقشه های دشمن خنثی گردد.

شیخ راهبر ادامه داد: باید با توجه به گام دوم انقلاب از جوانان مومن انقلابی در این عرصه استفاده نمود و آنان را بکار گرفت و نگذاریم دشمن بر افکار ملت ما تاثیر گذار شود و ذهن آنان را بازیچه خود قرار دهد.

وی عنوان کرد: باید شفاف بوده و اعتماد را در بخش رسانه واخبار که اگر احیانا کم شده باشد برگردانیم  وهمگان با دست در دست یکدیگر قرار دادن به طور مقتدارنه در عرصه رسانه وارد شویم.

شیخ راهبر بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام، یعنی استکبار و استعمارگران از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد تبلیغات منفی و سوء بر علیه جریانات انقلاب وارزشهای اسلامی بوده اند؛ آنان تلاش خود را برای از بین بردن نظام اسلامی تا به امروز انجام داده اند.

وی در پایان تاکید کرد: جهان اسلام و درگاه های فرهنگی و متولی آن باید بیش از گذشته در عرصه خنثی نمودن تبلیغات سوء فعالیت کنند و آن مسلتزم مولفه های خاصی می باشد.

ارسال نظر