وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 1003
 

تلاش در جهت تحقق مطالبه حقوق پرستاران و جامعه سلامت کشور

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرستاران حق بزرگی بر گردن مردم دارند و بر عهده همه مردم و مسئولین بزرگوار است که جایگاه رفیع پرستاران را شناخته و در جهت حل مشکلات جامعه پرستاری از صدر تا ذیل دریغ نکنند.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 999
 

پرستاری در تکریم فضایل انسانی است

بیگجانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد حرفه پرستاری اشاره کرده‌اند که نگرش حرفه پرستاری باید فراتر از چهارچوب بیمارستان و ارتقاء سلامت جامعه باشد؛ به این صورت که بدانیم هر بیمار و هر پرستار یک حقوقی دارند و پرستاران باید با بصریت حرفه ای خود یک نوع جهاد معنوی رقم بزنند و کرامت بیماران را در جامعه حفظ کنند و به تندرستی و نشاط اجتماعی کمک کنند.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 941
 

پرستاری هنر مهر ورزیدن به انسانها و انسان دوستی است

پرستار بخش اورژانس بیمارستان بوعلی زاهدان اظهار داشت: پرستاری سنگ زیرین آسیاب سیستم درمان هر جامعه پزشکی است، پرستاران با تمام صداقت، ایثار و با وجدانی بیدار و پاک برای سلامتی انسان‌ها تلاش می‌کنند و این نشان می‌دهد که پرستاری حرفه نیست بلکه هنر است هنر مهر ورزیدن به انسانها و انسان دوستی است.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 888
 

پرستاران با وجود فشارهای بسیار، با فداکاری از بیماران مراقبت می کنند

پرستار بیمارستان امام حسین (ع) کرمان گفت: کمبود امکانات، تماس مستقیم با بیمار و مراقبت های شبانه روزی از بیماران توسط پرستاران باعث شده که فشار زیادی را متحمل شوند اما پرستاران با این وجود همچنان با ازخود گذشتگی، از بیماران خود مراقبت می کنند.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 954
 

نقش آفرینی پرستار در سایه ایثار و فداکاری و علم و عقلانیت است

استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس تهران تصریح کرد: آنچه صبر و تحمل و مهر و عطوفت حضرت زینب (س) را معنا دار و بلند می کند وارتقا می دهد،علم و عقلانیت حضرت زینب (س) است.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 841
 

پرستار اهل سنت: عطوفت و مهربانی لازمه شغل پرستاری است

پرستار اهل سنت کردستانی گفت: شغل پرستاری شغلی طاقت فرساست اما اگر در کنار آن مهربان و با گذشت و ایثارگر باشیم می توانیم پرستار موفقی باشیم.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 920
 

پرستاری از لحظه طلوع اسلام حرفه ای مقدس بوده است

عضو شورای شهر گزیک با بیان اینکه پرستاری از آغازین لحظات طلوع اسلام به عنوان حرفه ای مقدس مطرح بوده است، گفت: تاریخ اسلام از پرستارانی چون ام سلمه، لیلا غفاری و در رأس همه آنها حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) نام می برد.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 802
 

پرستاران مرزهای استقامت، عشق، وفاداری و ایثار را جابجا کردند

میرقربان تأکید کرد: پرستاری، فارغ از دین، مذهب، رنگ و نژاد، به معنای عشق است. پرستاران مرزهای استقامت، عشق، وفاداری و ایثار را جابجا کردند.

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ 791
 

امروز نگاه تک تک انسان‌های جهان به پرستاران دوخته شده است

پرستار اهل خراسان شمالی تأکید کرد: در این برهه، نوبت ما پرستاران است که بتوانیم امید خود را زنده نگه داریم چرا که نگاه تک تک انسان‌های جهان به پرستاران دوخته شده است.

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ 1268
 

به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وبینار "فرشتگان رحمت" برگزار می شود

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار وبینار فرشتگان رحمت به همت معاونت امور ایران _حوزه بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.