وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
یکی از عوامل انفعال کشورهای اسلامی عدم وحدت و تقریب است
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۲:۲۶ 701
شیخ افرا در گفتگو با تقریب:

یکی از عوامل انفعال کشورهای اسلامی عدم وحدت و تقریب است

شیخ خلیل افرا رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به ایام سالگرد آغاز یورش و تجاوز رژیم اشالگر صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و آواره کردن هزاران خانواده فلسطینی، اظهار داشت: امروزه اقدامات رژیم صهیونیستی که با حمایت های آمریکای جنایتکار و ابر قدرت های جهان صورت می گیرد، در اثر آن است که مسلمان در کشورهای اسلامی سکوت اختیار کرده و حرکتی در مقابل این اقدامات ندارند.

وی افزود: باید از اصحاب رسانه های اسلامی همچون خبرگزاری تقریب که حوادث ، جنایات و فجایع رژیم صهیوینستی برعلیه ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند تقدیر و تشکر نمود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی بیش از کشورهای اسلامی دیگر، غمخوار و دلسوز مستضعفین جهان می باشد؛ اکنون اگر حکام و روسای کشورهای اسلامی همگام با رهبر معظم انقلاب همراه و هماهنگ باشند، هیچ فرد یا گروهی نمی تواند به ملت های مظلوم مسلمان تعرض کند، که متاسفانه شاهد عدم واکنش و قاطعیت از سوی اتحادیه های کشورهای اسلامی و عربی هستیم.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت تصریح کرد: هنگامی که رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام بمب های کشتار جمعی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه یورش می برد و آنان را به خاک و خون می کشاند، برخی از کشورهای اسلامی اقدام به عادی سازی روابط با این رژیم کودک کش می کنند که نشان از ضعف ایمان و حتی نابودی ایمان است.

امام جمعه موقت شهر کنگان، اظهارداشت: یکی از عوامل انفعال کشورهای اسلامی در عدم وحدت و تقریب نهفته است؛ تنها ایران اسلامی است که در طول سالیان متمادی فریاد "اتحدوا اتحدوا" بر می آورد، یعنی دنیای اسلام نیاز به وحدت دارد تا در مقابل این جنایات بایستد، اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.

وی اضافه کرد: آمریکای جنایت کار و سگ نگهبانش اسرائیل غاصب در اثر عدم یکپارچگی ملت های مسلمان جری شده اند؛ اکنون در بسیاری از نقاط عالم مسلمان وجود دارد و حمعیت کثیری را دارا می باشند که نشان از تعداد کمی مسلمان و بر ادیان دیگر است، اما متاسفانه از عدم یکپارچگی و یکصدایی رنج می بریم.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه ما این است که امت اسلامی که در هر مکان و نقطه ای ازعالم هستند به بیانات و ندای رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و توصیه ها و رهنمودهای ایشان را جدی گرفته و با صدایی واحد در مقابل استکبار جهانی با توکل بر خدای متعال ایستادگی نمایند زیرا نصرت الهی از آن مسلمین است.

ارسال نظر