وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پیروزی های جبهه مقاومت پیام مهمی را به استکبار جهانی مخابره می کند/اتحاد اسلامی ابر قدرت ها و حامیان آنان را به زیر کشانده است
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۲:۳۲ 682
ماموستا رستمی در گفتگو با تقریب:

پیروزی های جبهه مقاومت پیام مهمی را به استکبار جهانی مخابره می کند/اتحاد اسلامی ابر قدرت ها و حامیان آنان را به زیر کشانده است

ماموستا فائق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به افزایش تجازوات رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: امروز، روز مبارزه با توطئه شیطان صفتان و کید و حیله آنان است؛امت اسلامی باید به مشترکات خود پایبند باشد و با یکدلی، با دشمنان ناپاک که به حریف امن و پاک الهی وارد شده اند و به مانند انگلی خبیث درصدد گرفتن قرآن از مسلمانان و دور نمودن امت اسلامی از مساجد هستند مقابله نماید.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: « نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ»، يارى و نصرت از جانب خداوند و پيروزى نزديك است؛ اکنون شاهد به رخ کشیده شدن قدرت اسلام به جهانیان هستیم؛ چراکه اتحاد و همدلی امت اسلامی ابر قدرت ها و حامیان آنان را به زیر کشانده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: شجاعت و دلاوری مجاهدین اسلام مثال زدنی است؛ آنان دفاع جانانه ای را از قبله اول مسلمین و ممکلت خود انجام دادند.

وی عنوان کرد: پیروزی های جبهه مقاومت پیام مهمی را به استکبار جهانی و ایادی آن مخابره می کند؛ این پیام حاوی پاسخ کوبنده در برابر اهانت و تعرض به مسلمانان و اماکن مقدس اسلامی است که هر دستی را بی درنگ قطع خواهد نمود.

امام جمعه شهرستان سنندج استان کردستان در پایان تاکید کرد: امیدواریم برخی از کشورهای فریب خورده منطقه به خود آیند و از کردار خود پشیمان شوند و به آغوش اسلام بازگردند.

ارسال نظر