وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت شیخ احمد الزین
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۷:۳۳ 943

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت شیخ احمد الزین

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی در گذشت شیخ احمد الزین رئیس هیات امنای تجمع علمای مسلمان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:
با تسلیم در برابر قضا و قدر خداوند سبحان؛ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عزادار یکی از نمادهای دعوت به وحدت مسلمانان، مخالف فرقه گرایی، اسطوره جبهه مقاومت و حامی قضایای اصلی امت و از جمله قضیه فلسطین، مدافع سرسخت مواضع جمهوری اسلامی ایران و حامی تقریب بین شیعه و سنی، شیخ احمد الزین رئیس هیات امنای تجمع علمای مسلمان است.
آن مرحوم در طول عمر با برکت خویش مواضع شرافت مندانه ای را به ثبت رساند که وفاداری و اخلاص او را نسبت به رسالتش ثابت می کند و تأکیدی بر این است که وی در تمام فعالیتهای علمی، حقوقی و سیاسی و ... خود خدا ترس بود و جز خدا از هیچ کس هراسی نداشت؛ آن مرحوم در همکاری های مداوم خود با مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بصیرت بود، سخنان او به خوبی در قلبها نفوذ می کرد، چرا که از قلبی پر از ایمان و اخلاص برخاسته بود.
این ضایع دردناک را به مردم لبنان، جبهه مقاومت، تجمع علمای مسلمان، اتحادیه جهانی علمای مقاومت و خانواده آن عزیز بزرگوار تسلیت می گوییم؛ از خداوند سبحان می خواهیم ایشان را شامل رحمت واسعه خود کند، با انبیاء و صالحین محشور گرداند و شاگردان و یاران ایشان را در ادامه دادن راهشان یاری رساند. 
«همانا خداوند شنوده و اجابت کننده است».

ارسال نظر