وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی در گذشت احمد جبریل
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۳:۵۶ 606

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی در گذشت احمد جبریل

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی در گذشت احمد جبریل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:

 إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعوَن

با نهایت اندوه و تأسف خبر درگذشت مجاهد بزرگ «احمد جبریل» دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را شنیدیم؛ مجاهدی که عمر خود را 
وقف فلسطین به عنوان مسئله اساسی امت اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین سپری کرد.
این مجاهد بزرگ به مدت شش دهه از عمر خود مسیری سخت و مرارت بار را بدون خستگی و با بصیرت و معرفت کامل به سوی آرمانش  گام برداشت.
رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرد تا ایشان را ترور کند و از مسیر مبارزه باز دارد ولی آن بزرگوار بر تمامی این دسیسه ها فائق آمد و نقش مقتدرانه خود را   علیه تلاش های دشمن و خنثی کردن توطئه های آن را به اثبات رساند.
او اعتقاد داشت که مسأله فلسطین جرء جدانشدنی محور مقاومت است، به همین خاطر مدافع قوی انقلاب اسلامی ایران و حامی قدرتمند سوریه در مقابل توطئه های منطقه ای و بین المللی و دوست وفادار مقاومت اسلامی در لبنان و انصار الله یمن بود.
درگذشت این مجاهد بزرگوار ضایعه ای  بزرگ برای محور مقاومت و مبارزات مردم  فلسطین بود.
از خداوند متعال مسئلت داریم تا به‌  همرزمان و دوستانش برای ادامه راه این مجاهد بزرگ تا تحقق آرزوهای او در آزادی کامل فلسطین یاری رساند.   
درگذشت این عالم بزرگ را به دوستداران و یاران و خانواده ایشان و دیگر مجاهدین فلسطینی تسلیت می گوییم؛ از خداوند متعال میخواهیم ایشان را مشمول رحمت واسعه خود گرداند و با کسانی که در عهد و پیمان خود با خداوند صادق بودند محشور فرماید.


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر