وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ورود هیات مجمع جهانی تقریب مذاھب اسلامی به شهر کراچی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۰۹:۵۳ 833

ورود هیات مجمع جهانی تقریب مذاھب اسلامی به شهر کراچی

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اعضای هیات ایرانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی "جناح" کراچی از سوی «حسن نوریان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و «کامران پزشکی» رئیس خانه فرهنگ کشورمان در شهر کراچی مورد استقبال قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام شهریاری پس از پایان بازدید ۸ روزه از شهرهای اسلام‌آباد و لاهور، امروز به کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان سفر کرد.

وی قرار است در طول اقامت در کراچی با رهبران ارشد مذاهب اسلامی دیدار و پیرامون تقویت ابتکارات تقریبی، بررسی مسائل جهان اسلام و پیشبرد همبستگی اسلامی به ویژه میان ملت‌های مسلمان و همسایه ایران و پاکستان گفت‌وگو کند.

حضور در همایش‌های وحدت اسلامی، بازدید از مدارس و مراکز بزرگ علوم دینی شیعه و اهل تسنن از دیگر برنامه‌های سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اعضای هیات کشورمان به کراچی خواهد بود.

هیات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکشنبه گذشته وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد و طی روزهای اخیر با وزیر امور مذهبی این کشور، رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی، رهبران مذاهب اسلامی دیدار و در برنامه‌های تقریبی شرکت و سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام حمید شهریاری در شهر لاهور ضمن بازدید از آرامگاه علامه اقبال لاهوری شاعر نامدار پارسی‌گوی پاکستان و مسجد پادشاهی لاهور با شماری نخبگان دینی و شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی دیدار کرد.

ارسال نظر