وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
در کردستان شاهد وحدت و همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان مذاهب اسلامی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۳:۰۱ 582
دکتر شهریاری در جمع طلاب و روحانیون شهرستان سقز:

در کردستان شاهد وحدت و همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان مذاهب اسلامی هستیم

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: در کردستان نیازی به تعریف تقریب و اتحاد مسلمین نداریم چون شاهد وحدت و همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان مذاهب اسلامی در این استان هستیم.
به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری روز پنج شنبه در نشست با طلاب، روحانیون، نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته شهرستان سقز طی سخنانی اظهار کرد: در کردستان نیازی به تعریف تقریب و اتحاد مسلمین نداریم چون شاهد وحدت و همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان مذاهب اسلامی در این استان هستیم.
وی افزود: ما در کردستان می توانیم الگویی از رفتاری وحدت بخش، زندگی مسالمت آمیز را به عنوان الگو به جهان معرفی کنیم.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: اگر در کردستان جنگ و ناامنی داشته ایم از خارج بر مردم این منطقه تحمیل شده است چون مردم کردستان جنگ طلب نیستند و اگر ترور و تکفیری در این استان شکل بگیرد از خارج کشور است.
دکتر شهریاری افزود: کردستان دانشمندان بسیاری را تقدیم جهان اسلام کرده است و این نشان می دهد که ما در داخل کشور مشکلی با هم نداشته ایم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ملت ایران چون دستشان از منابع ایران قطع شد اقدام به تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب اسلامی کردند تا انقلاب را تضعیف کنند و دوباره مسیر برای تسلطشان بر منابع خدادادی ایرانیان هموار شود.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: صهیونیست ها از تفکر انقلاب اسلامی ایران می ترسند و برای جلوگیری از نفوذ تفکر مقاومت دست به انواع توطئه ها می زنند.
دکتر شهریاری افزود: دشمنان از این می‌ترسند که روحیه ضداستکباری ملت ایران برای همه آزادی خواهان و مظلومان جهان الگو شود.
وی خاطرنشان کرد: قوم کرد طی چهار دهه از انقلاب اسلامی ثابت کرده است که پیروان راستین مکتب امام خمینی (ره) هستند و این مهم را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ثابت کرده اند.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی ایران و تفکر انقلابی مردم ایران را از بین ببرند.
دکتر شهریاری افزود: ما بعد از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس بر پای خود ایستادیم و الگودهنده آزادی خواهان دنیا از جمله حزب الله لبنان شدیم و مقاومت لبنانی ها در مقابل صهیونیست ها مؤید این امر است و امروز از جنوب لبنان ما مسلمانان می توانیم رژیم صهیونسیتی را بزنیم و این عزتی است که جمهوری اسلامی برای جهان اسلام فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: نقشه صهیونیست ها این است که با ترور دانشمندان و علمای اهل سنت و اهل تشیع ایران و حمایت از گروه های تکفیری به جمهوری اسلامی ایران فشار بیاورند.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: امروز موشک های موجود در لبنان، یمن و سوریه که به طرف رژیم صهیونسیتی نشانه رفته است موجب عزت جهان اسلام شده است.
دکتر شهریاری افزود: آمریکا و صهیونیست ها این آرزو را به گور خواهند برد که بین ملت ایران فاصله بیاندازند و عزت ملت ایران امروز زبان زد جهانیان است.
وی تصریح کرد: قوم کرد یک قوم فرهیخته، مجاهد و شهید پرور هستند و ان شاالله این ویژگی ادامه داشته باشد و روزی را ببینیم که خانه عنکبوتی صهیونیست ها نابود شود.

ارسال نظر