وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حمایت از مردم فلسطین کار انبیاست/امت اسلام به خاطر منافع مشترک از جمله فلسطین متحد شوند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۰ 796
دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان:

حمایت از مردم فلسطین کار انبیاست/امت اسلام به خاطر منافع مشترک از جمله فلسطین متحد شوند

دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان تأکید کرد: امت اسلامی باید برای منافع مشترکی همانند آزادی فلسطین و به دست آوردن دوباره قبله اول علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین متحد شود و  به کمک مظلومان یمن، سوریه و لبنان بشتابد.
به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛ دکتر صابر کربلایی، دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان دربیست و سومین وبینار از سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: اگر پیامبر اسلام (ص) امروز در میان ما حضور داشتند، قطع به یقین علیه ظلم و توحشی که در عصر حاضر وجود دارد، قیام  و برای مردم فلسطین مجاهدت می‌کردند؛ لذا حمایت از مردم فلسطین کار انبیاست.
وی با بیان این مطلب افزود: بنابراین وظیفه ماست که به سیرت رسول خدا(ص) عمل کرده و در برابر قدرت‌های ظالم و جابر از مظلومین دفاع کنیم و به داد آن‌ها برسیم.
دکتر کربلایی عنوان کرد: باید محبت، همبستگی و اخوت و بالاتر از همه این‌ها وحدت را گسترش دهیم. موفقیت مسلمانان در این پیام نهفته است.اگر می‌خواهیم فلسطین را آزاد کنیم باید به خاطر وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) با یکدیگر متحد شویم و بر مبنای سیره پیامبر(ص) با یکدیگر ابراز همبستگی نماییم.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مسلمانان را نجات دهیم باید حول محور شخصیت و ذات مبارک حضرت محمد(ص) جمع شویم. این پیام را به تمام مسلمانان دنیا می‌دهیم که اگر اختلافات جزیی با یکدیگر دارند آن‌ها را فراموش کنند.
دبیرکل بنیاد فلسطین گفت: امت اسلامی باید برای منافع مشترکی همانند آزادی فلسطین و به دست آوردن دوباره قبله اول علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین متحد شود و  به کمک مظلومان یمن، سوریه و لبنان بشتابد.
وی اضافه کرد:امت اسلامی باید علیه شقاوت و جنایت‌های تروریست جهانی یعنی شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل به پا خیزد و قیام کند.اگر می‌خواهیم به این اهداف دست یابیم ۱۰۰ درصد باید با یکدیگر متحد شویم. 
دکتر کربلایی اظهار داشت: روز ولادت با سعادت پیامبر(ص) فرصت مناسبی است تا  با یکدیگر متحد شویم و به صورت منسجم و یکپارچه علیه دشمن اجتماعی جهان اسلام و دشمن انسانیت یعنی آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل و حامیان آن‌ها به پاخیزیم، جهاد کنیم.

ارسال نظر