وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
جمهوری اسلامی ایران، بهترین الگو در حمایت از فلسطین است
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۰:۲۳ 725
مولوی نذیر احمد سلامی در گفت‌وگو با تقریب:

جمهوری اسلامی ایران، بهترین الگو در حمایت از فلسطین است

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: امام راحل رحمت الله علیه به دلیل پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از استعمار آمریکا و اسرائیل، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد.

وی گفت: فلسطین پاره تن جهان اسلام و قلب جغرافیایی کشورهای خاورمیانه و اسلامی است که روز قدس باعث می شود این امر به فراموشی سپرده نشود.

مولوی سلامی افزود: امروزه متاسفانه برخی از دولت های عربی اسلامی در این زمینه احساس مسئولیت نمی‌کنند، چرا که اگر احساس مسئولیت می کردند فلسطین به این روز نمی افتاد.

وی خاطر نشان کرد: در مسئله فلسطین همه کشورها باید جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار دهند تا مسئله فلسطین هر چه زودتر حل شود.

مولوی سلامی تصریح کرد: علاوه بر کشورهای عربی مجامع بین المللی هم در قبال فلسطین بی تفاوت هستند و کوتاهی می کنند.

نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ملت ایران و سایر مسلمانان دنیا می خواهیم تا روز قدس امسال را پرشورتر از از سالهای قبل برگزار کنند و با حضور خود علاوه بر زدن تو دهنی به رژیم اسرائیل، حمایت خود را از فلسطین اعلام کنند.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس متوجه این موضوع باشد که هیچ جریانی نمی تواند موضوع فلسطین را تحت‌الشعاع قرار دهد و قضیه قدس همیشه زنده است و این نهضت با تمام قدرت ادامه دارد.

ارسال نظر