وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۵:۲۸ 969

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیش از هفت دهه است که امت اسلامی با پدیده ای شوم به نام رژیم غاصب صهیونیسم مواجه شده است، رژیمی که با پشتوانه آمریکا بخشی از سرزمین امت اسلام را که به تعبیر بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) پاره تن اسلام محسوب می شود به اشغال خود درآورده و هزاران تن از برادران و خواهران امت مسلمان را مظلومانه به خاک و خون کشیده است. این در حالی است که با وحشیانه ترین و غیر انسانی ترین رفتار، خانه و کاشانه و ما یملک مسلمانان این دیار را به یغما برده و میلیونها تن از این مردم مظلوم را از شهر و دیار خویش آواره کرده  تا رژیم جعلی خویش را بر پایه خون مظلومان از امت اسلام برپا کند.
روز قدس بهانه ای است برای بازخوانی پرونده فلسطین و ظلم هایی که به این امت مظلوم رفته و می رود و محوری است برای اتحاد و همدلی ملت های مسلمان در سراسر دنیا برای دفاع از مظلومان این دیار.
امروز، به برکت گفتمان مقاومت در فلسطین که تنها راه نجات این سرزمین در شرایط کنونی است و بیداری امت های مسلمان، امنیت و آسایش رژیم اشغالگر اسرائیل تبدیل به کابوسی هولناک شده و طرح معامله قرن و تلاش برای عادی سازی روابط رژیم غاصب با چند دولت ضعیف عربی تلاش های مذبوحانه برای فرار از این کابوس است.
نقش امت اسلامی به ویژه علما و نخبگان و دلسوزان امت واحده در این لحظه از تاریخ، بسیار مهم و تاثیر گذار است؛ علماو دلسوزان اسلام و عموم مردم مسلمان در سرتاسر دنیا باید جایگاه خود را در حرکت سراسری حمایت از فلسطین بیابند و نقش تاریخی خویش را به خوبی ایفا کنند.
مقاومت مردمی فلسطین، تقویت خط جهاد و شهادت و هم افزایی و حمایت ملت ها ودولت های مسلمان از مردم مظلوم فلسطین عوامل مهم تعیین کننده ای است که سرنوشت آینده فلسطین را رقم می زند و همچون بنیانی مرصوص در برابر دشمن غاصب وکودک کش صهیونیست کید و مکر او را باطل کرده و بر ضعف و حرکت رو به زوال این رژیم جعلی سرعت می بخشد.
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن گرامی داشت یوم الله قدس، آحاد امت اسلامی را به هم افزایی حول محور قدس شریف و حمایت بی دریغ از این امت مظلوم فراخوانده و راه نجات و اضمحلال رژیم صهیونیستی را منحصر در تقویت خط جهاد و مقاومت و حمایت همه جانبه ملت ها و دولت های مسلمان از مردم مظلوم فلسطین می داند.
بی شک این هم افزایی که مصداق نصرت الهی است  یاری خداوند و امداد او برای زوال هر چه زودتر این رژیم رابه دنبال خواهد داشت.انشاالله.
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

ارسال نظر