وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بسیج با عشق، به اسلام و انقلاب خدمت می کند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۴:۳۶ 434
امام جمعه شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با تقریب:

بسیج با عشق، به اسلام و انقلاب خدمت می کند

ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، اظهار داشت:  به عبارت رسا می توان گفت هر جا کشور با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکل ایستاده‌اند؛ به طور مثال در زلزله اخیر استان هرمزگان مشاهده کردیم که بسیجیان در مناطق زلزله زده جهت خدمت‌رسانی به مردم حضور یافتند.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد اين مدرسه گردد، باید با عشق، به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کند.
 
امام جمعه دیواندره یادآور شد: برای شناخت بسيج اين تعبير بسيار زيبای معماركبير انقلاب امام راحل امت (قدس سره)كافی است كه فرمودند: بسيج لشكر مخلص خداست، يعنی بسيجی بصير است و حق بگیر، امروز ما این تعبير آن پیرجمارانی و ولی صمدانی را درمنصه ی عمل می بينيم.
 
ماموستا مرادی با بیان اینکه بسیجیان درهمه امور آرمان ساز و خدمتگزارند؛ اذعان کرد:  بسیجیان حق دارند كه درطول سال حداقل يك هفته به تجليل از مقام شامخ آنان اختصاص داده شود تا از زحمات طاقت فرسا و تلاشهای بی دريغ اين عزيزان تجليل شود، فلذا هفته بسيج را محضر ولی امرمسلمين جهان امام خامنه ای (حفظه الله)و همه بسيجيان جان بركف انقلاب تبريك و تهنيت عرض می كنم.
 
وی تصریح کرد: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ بسیج، این سرمایه ارزشمند در رویارویی با دشمنان و در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ نرم، گام‌های بزرگی را در مسیر خنثی کردن توطئه دشمنان، تقویت روحیه مردمی و کمک به رفع چالش‌های مختلف برداشته و در این مسیر سخت، جانفشانی و شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.
 
امام جمعه دیواندره در پایان عنوان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پنجم آذرماه سال ۵۸  با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان افقی روشن و وسیع از این حرکت مردمی و سراسر افتخار را پیش روی این شجره طیبه پیش بینی کرده بود.

ارسال نظر