وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ایران اسلامی باید حافظ افراد نابغه و دانشمند باشد/دشمن مخالف پیشرفت کشورمان است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۵ 304
ماموستا محمودی در گفت‌‌وگو با تقریب:

ایران اسلامی باید حافظ افراد نابغه و دانشمند باشد/دشمن مخالف پیشرفت کشورمان است

ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان به دست ایادی استکبار اظهار داشت: بی‌تردید از آنجا که ایران اسلامی از نظر اقتصادی و علوم هسته‌ای و بسیاری از مسائل مانند صنایع دفاعی و نظامی توانمند است، دشمنان این پیشرفت کشورمان را برنمی‌تابند.
 
 وی تصریح کرد: پس با توجه به این قدرت نظامی، دست به ترور دانشمندان هسته‌ای زده تا به گمان خود دانشمندان کشورمان نتوانند کاری انجام دهند و پیشرفتی در مسائل علمی نداشته باشند.
 
 امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه استکبار و دشمنان ایران اسلامی با ترور شهید فخری‌زاده گمان می‌کردند که ایران به عقب برمی‌گردد بیان کرد: در حالی که ایران اسلامی می‌تواند در تمامی زمینه‌های علمی، دفاعی، اقتصادی و نظامی به رشد و پیشرفت برسد.
 
وی تاکید کرد: بی‌تردید ایران اسلامی مصمم برای پیشرفت و ترقی در تمامی مسائل است و دشمن نیز نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.
 
ماموستا محمودی با تاکید بر اینکه باید نظام اسلامی مراقب بوده و اجازه ندهد تا چنین مسائل شومی مانند ترور دانشمندان هسته‌ای اتفاق بیافتد اظهار داشت: بلکه باید به این مسئله فکر کند که قدرت خود را بالا برده و حافظ افراد نابغه باشد و در علوم مختلف به پیشرفت برسد.
 
وی بیان کرد: بی‌شک نباید ترس و واهمه از دشمن داشت بلکه باید راه خود را ادامه داد و راه ممانعت از ترور را پیدا کرد تا دشمن در داخل کشور نتواند ترور دانشمندان هسته‌ای را در دستور کار قرار دهد.

ارسال نظر