وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امروز دشمن بیم تکرار دوباره نبرد سیف القدس را دارد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۰۱ 767
خالد قدومی:

امروز دشمن بیم تکرار دوباره نبرد سیف القدس را دارد

نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: امروز دشمن بیم دارد تا نبرد سیف القدس دوباره تکرار شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران  عصر سه شنبه در همایش بین المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب و اتحادیه جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در سالن رسول اکرم (ص) تالار رایزن برگزار شد، ضمن قدردانی از مجمع تقریب برای برگزاری این همایش بین المللی اظهار داشت: امام (ره) با حرکت جهانی خود انظار مردم جهان را به سمت قدس متوجه ساختند و قدس را به عنوان محور امت معرفی کردند، وقتی از قدس سخن می‌گوییم کلی از یک جزء است و همه مناطق فلسطین را در برمی‌گیرد و این شهر از جنبه انسانی شهر  تسامح و گذشت است.

وی افزود: امروز قدس به کانون درگیری و حربه‎‌های صهیونیست‌ها تبدیل شده  است و این جنایتکاران کل امت اسلام را هدف قرار داده‌اند، بنابراین مسلمانان باید در مقابل این حربه ها متحد عمل کنند.

قدومی با بیان اینکه سال گذشته سال مهمی برای فلسطین و جهان اسلام و عرصه رویارویی دو جریان متناقص بود،تصریح کرد: سال گذشته سال مقابله با یهودی سازی بود و فلسطینیان در مسیر مبارزات خود مفهوم پایداری و خیزشهای مقاومت را تثبیت کردند در مقابل رژیم صهیونیستی فعالیت خود را افزایش داد و دستاورد های زیادی را محقق ساخت از جمله اینکه ممنوعیت ورود نمازگزاران قدس، بازداشت اهالی بیت المقدس، تحمیل محتوای درسی اسرائیل بر مدارس فلسطینی، توسعه شهرکسازی و ... افزایش یافت.

وی در همین خصوص ادامه داد: امسال ما شاهد بودیم که نمازگزاران فلسطینی به دفاع از مسجد الاقصی برخاسته اند و جانانه از آن دفاع می‌کنند، در واقع ملت فلسطین در یک مسیر موازی و مخالف خط اشغالگران توانسته اند رخداد های بی‌نظیری را رقم بزنند که بسیار بیشتر از دستاوردهای اسرائیلی ها اهمیت دارد.

قدومی اضافه کرد:غیور مردان و زنان فلسطینی رکوردهای تاریخی بسیاری در عملیات‌های مقاومتی رقم زده اند و  برای مثال در ماه آوریل گذشته پیروزی درخشانی را مقابل اشغالگران به ارمغان آوردند.

خیزش باب العامود برای مقابله با صهیونیستها در ۲۸ رمضان شکل گرفت و مقاومت فلسطین با شایستگی وارد نبرد شمشیر قدس  با مشارکت گروههای مختلف شد.

نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: امروز دشمن بیم دارد تا نبرد سیف القدس دوباره تکرار شود و  امروزه امت اسلام در برابر تصویر درخشان قهرمانی ملت فلسطین قرار دارد.

وی در پایان گفت: امت اسلام باید صفوف خود را در برابر توطئه های دشمن متحد سازد و با معامله های ننگین مقابله کند چراکه نبرد آزادی بخش با اشغالگران آغاز شده و به یاری خدا رژیم صهیونیستی را هرچه زودتر شکست خواهیم داد.

ارسال نظر