وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
آیت الله شاهرخی:  ملت فلسطین نیازمد کمک همه مسلمانان است
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۱:۲۷ 130

آیت الله شاهرخی: ملت فلسطین نیازمد کمک همه مسلمانان است

به گزارش ستاد خبری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی، آیت الله سید احمدرضا شاهرخی در وبینار ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب که به صورت اینترنتی و به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: سخن بنده در باب تهدیدی است که جهان اسلام را تهدید می‌کند و آن اختلاف افکنی دشمنان اسلام است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از راه ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی به دنبال انحراف افکار عمومی مسلمانان از صهیونیست هستند، افزود: این اختلاف افکنی در برخی از نقاط مانند خلیج فارس بیشتر است و سبب می‌شود که کشورهای جنوب خلیج فارس از ایران بترسند و از غرب سلاح بخرند و حضور غرب در منطقه را تضمین کنند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه صهیونیست ها سعی می کنند مسئله فلسطین را مسئله داخلی فلسطین وانمود کنند، ابراز کرد: فلسطین قطعه‌ای از خاک اسلام است و طبق دیدگاه همه مذاهب اسلامی اگر سرزمینی مورد هجمه کفار قرار گرفت همه وظیفه دفاع از آن سرزمین را دارند.
وی با بیان اینکه مسئله فلسطین در رأس همه مسائل هر مذهب و نژاد اسلامی است، گفت: همه دارایی‌های ملت فلسطین را صهیونیست ها تصاحب کرده و علاوه بر غصب سرزمین، هویتشان را هم به غارت برده اند.
شاهرخی با اشاره به اینکه ملت فلسطین محکم و مقاوم در مقابل صهیونیست ایستاده‌اند، گفت: ملت فلسطین نیازمد کمک همه مسلمانان است و آنچه این روزها به عنوان معامله قرن دنبال می شود باید با حضور و نقش آفرینی همه ملت‌های اسلامی و نخبگان کشورهای مسلمان به شکست بیانجامد.
وی افزود: با تکیه بر قدرت لا یزال الهی دشمنان ملت‌های مسلمان محکوم به شکست هستند و امید است که همکاری کشورهای اسلامی را در این زمینه شاهد باشیم.

ارسال نظر