وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1388
 

در وبینار "مهر علوی ولایت و برادری": سرتیپ فولادی: جهاد علی (ع) برای برپا داشتن خیمه حق و عدالت بود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: جهاد علی (ع) برای برپا داشتن خیمه حق و عدالت بود و از اولین ساعاتی که پیامبر (ص) بار رسالت را به دوش گرفت، علی (ع) به عنوان یک مبارز و مجاهد در کنار حضرت بود و تا آخرین ساعات عمر پیامبر (ص) لحظه ای مجاهدت در راه برپا داشتن نظام اسلامی و سپس حفظ آن را کنار نگذاشت.

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1496
 

روحانی اهل سنت بوشهری در وبینار "مهر علوی ولایت و برادری": حضرت علی (ع) سمبل وحدت و ابرمرد تاریخ اسلام بود

امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی بوشهر گفت: حضرت علی ابن ابیطالب (ع) یار و یاور پیامبر اسلام (ص) و ابرمرد تاریخ اسلام بود. او سمبل وحدت و عدالت و کسی است که هرگز به دنبال پست و مقام نبود مگر اینکه بتواند به وسیله آن حق مظلوم را از ظالم باز ستاند.  

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1468
 

مولوی حسین زهی در وبینار "مهر علوی ولایت و برادری": اهل سنت به شخصیت بزرگ حضرت علی(ع) اعتقاد دارند | "حضرت علی" پرچمدار اسلام

امام جمعه مسجد جامع  شهرستان خاش اظهار داشت:‌ حضرت علی (ع) در قضاوت و مدارا عالمی بی بدیل بودند؛ایشان فقیهی متبحر، مردی دور‌اندیش و همواره حکم به عدالت می‌دادند.

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1506
 

مولوی مشعوف در وبینار "مهر علوی ولایت و برادری": عدالت از ویژگی‌های بارز حضرت علی (ع) بود

 مولوی مشعوف ابراز داشت:‌حضرت علی (ع) فقط مرد میدان نبودند، ایشان در اوج عبادت انسان بسیار عادلی بودند؛ عدالت حضرت علی (ع) مسئله ای است که هر مسلمانی باید در زندگی خودش آن را الگو قرار دهد.

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1402
 

بانوی اهل سنت در وبینار "مهر علوی، ولایت و برادری": وحدت و همدلی امروز از غدیر سرچشمه گرفته است

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت آزادشهر تاکید کرد: اگر پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر، به وحدت، دوستی، همبستگی و همدلی دعوت نمی کردند امروز شاهد این اتحاد نبودیم و تمام این وحدت را مدیون زحمات ایشان هستیم.  

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1348
 

سالاری در وبینار "مهر علوی ولایت و برادری": حضرت علی (ع) زاهدی بی بدیل بودند

مدرس حوزه علمیه خواهران اهل سنت حضرت زینب(س) اذعان داشت: حضرت علی (ع) زاهد واقعی در دنیا بودند، باید گفت زاهد کسی است که همه ثروت خود را در دنیا کنار می‌گذارد و تقوا را در زندگی خود پیشه میکند؛ عمر ابن عبدالعزیز میگوید بعد از پیامبر(ص) کسی زاهدتر از حضرت علی(ع)ندیده ام.

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ 1384
 

مدرس حوزه علمیه خواهران اهل سنت زاهدان: شجاعت دلاوری و پرهیز از دنیا از ویژگی های بارز حضرت علی(ع) بود

مدرس حوزه علمیه خواهران اهل سنت حضرت سمیه زاهدان با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع)، شجاعت، دلاوری، پارسایی و پرهیز از دنیا را از ویژگی های بارز آن حضرت عنوان کرد.  

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ 1173
 

وبینار تقریبی "مهر علوی ولایت و برادری" برگزار می شود

وبینار تقریبی «مهر علوی،ولایت و برادری» به همت معاونت ایران- اداره امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.