وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1179
 

لاجوردی: نامگذاری روز قدس ازسوی امام راحل انرژی تازه ‌ای را برای دفاع از آرمان فلسطین به صحنه آورد

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامگذاری روز قدس ازسوی امام(ره) روح تازه ای را به کالبد فلسطین دمید و در سطح جهان اسلام انرژی های تازه ‌ای را برای دفاع از آرمان فلسطین به صحنه آورد؛ طرح های عربی که بر محور سازش بنا شده بود خنثی کرد و تاثیرات بسیار عمیقی را از خود بر جای گذاشت.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1248
 

شریعتی: روز قدس بیانگر وحدت مسلمانان و عظمت اسلام راستین است

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز قدس بیانگر وحدت مسلمانان و عظمت اسلام راستین است، روزی که قبله اول مسلمانان را به یاری همه مسلمانان از چنگال کافران و معاندان صهیونیست خارج خواهیم کرد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1091
 

خبرنگار شبکه پرس تی وی: تا آزادی کامل فلسطین در کنار مردم آن هستیم

خبرنگارشبکه پرس تی وی تأکید کرد: اگه قسمتی از امت اسلام تحت ظلم باشد همه ما در قبال آن مسئولیم به خصوص الان که صهیونیستها اقدامات مختلف علیه فلسطینی ها مسلمان و مسیحیان فلسطین انجام می دهند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1506
 

عضو ارشد جمعیت دفاع از ملت فلسطین: نام و یاد شهید سلیمانی با آرمان قدس عجین شده است

عضو ارشد جمعیت دفاع از ملت فلسطین تأکید کرد: نام و یاد شهید سلیمانی همواره با مسئله فلسطین و آرمان قدس عجین شده و تا آزادی قدس شریف پا برجا خواهد ماند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1016
 

روز قدس پیام‌آور وحدت مسلمانان جهان در برابر اشغال‌گری رژیم صهیونیستی است

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کردستان تاکید کرد: روز قدس، روزی است که مستضعفان باید علیه ستمگران و ظالمان بسیج شوند. روز قدس پیام‌آور وحدت مسلمانان جهان در برابر اشغال‌گری رژیم صهیونیستی است.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1074
 

بانوی فعال سوری: با تربیت نسلی مقاوم می توان قدس را به آغوش مسلمانان بازگرداند

فعال ضد صهیونیسم از کشور سوریه تاکید کرد: ما می توانیم با تربیت نسلی مقاوم و پایبند به اخلاق و عمل به کتاب خدا، قدس را به آغوش مسلمانان بازگردانیم.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1207
 

ترکیان: ظهور منجی در گرو زنده بودن وجدان بشری در حمایت از فلسطین است

استاد دانشگاه و فعال ضد صهیونیست کشور ایتالیا اظهار داشت: وظیفه ما مسلمانان این است که نگذاریم ظلم به مردم فلسطین، یمن و بحرین از سوی برخی دولت های تروریست و اشغالگر گسترش یابد، این یک بحران اخلاقی،وجدانی و اجتماعی است بنابراین نباید آن را به سیاست محصور کرد؛ اگر بتوان چراغ وجدان بشری را در مساله حمایت از فلسطین و یمن زنده نگه داشت، ظهور منجی هم مح...

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1098
 

فعال ضد صهیونیست اندونزی: حمایت از فلسطین یک وظیفه دینی ملی و انسانی است

فعال ضد صهیونیست اندونزی گفت: مسأله فلسطین مسأله تمام بشریت است و ما به عنوان انسان وظیفه داریم از انسان دیگری که مورد ظلم واقع شده است، حمایت و دفاع کنیم.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1033
 

بانوی فعال لبنانی: تا زمانی که بانوان فلسطینی از قدس حمایت می کنند قدس هرگز نخواهد شکست

بانوی فعال ضد صهیونیسم لبنانی تاکید کرد: زنان فلسطینی نیاز به حمایت از سوی تمام زنان جهان دارند و تا زمانی که بانوان فلسطینی از قدس حمایت می کنند قدس هرگز نخواهد شکست.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1069
 

فعال ضد صهیونیست اندونزی: "بانوان فلسطینی" شیرزنانی هستند که نسل مقاومت و شهادت را پرورش می دهند

فعال ضد صهیونیست اندونزی تأکید کرد: روز جهانی قدس روز بیداری مستضعفین، روز فریاد و دفاع از حق تمامی مظلومین و روز مقاومت سربازان مهدی(عج) است.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 998
 

زواوی: اقدامات ایران علیه مستکبران بدترین خاطرات را برای غرب به وجود آورده است

سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران علیه مستکبران بدترین خاطرات را برای غرب به وجود آورده است، اعلام روز جهانی قدس از سوی امام(ره) اگر در مرزهای جمهوری اسلامی ایران محصور می‌ماند، غربی ها به راحتی می توانستند این پروژه را تحمل و قبول کنند، اما گسترش این پروژه در سطح جهانی، برنامه هایی که صهیونیست ها و آمریکایی...

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ 1083
 

جایگاه قدسی و معنوی فلسطین و مسجد الاقصی باید حفظ شود | فلسطین یک موضوع قومیتی نیست بلکه یک موضوع دینی است

معاون امور ایران، فرهنگی و اجتماعی مجمع تقریب گفت:گر دولتهای غربی امروز دموکراسی را مطرح می کنند، بهترین دموکراسی این است که از چهارده یا پانزده میلیون ساکن یا آواره منطقه فلسطین که این کشور متعلق به آنهاست باید نظرخواهی شود و پس از همه پرسی به هر آنچه که ملت فلسطین رأی دادند به آن رأی عمل شود، زیرا اساسی ترین راهکار فلسطین، مراجعه به آراء عمومی مر...